تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط وحشتناک زن سالخورده از پله برقی + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک سقوط یک زن سالخورده را از یک پله برقی در یک مرکز خرید  به تصویر می کشد. در این تصاویر  مشاهده می شود این زن سالخورده بدلیل ناآشنایی با نحوه استفاده از پله برقی، تعادل خود را از دست داده و سقوط می کند. در لحظه سقوط این زن، نوه او نیز در صحنه حادثه حضور داشت.  در این حادثه زن سالخورده در اثر از دست دادن تعادل خود با پشت روی پله نخست سقوط می کند و به سمت بالا کشیده می شود.

سرانجام یک شاهد عینی موفق به فشار دادن دکمه توقف پله برقی شده و جان این زن را نجات می دهد. این زن که از ناحیه سر و دست دچار جراحت شده بود توسط اورژانس پزشکی در محل حادثه مورد معاینه و درمان قرار گرفت.

گفتنی است؛ این اتفاق در یک مرکز خرید در منطقه " استرلیتاماک " روسیه رخ داد.

سقوط  وحشتناک  زن سالخورده از پله برقی + فیلم

سقوط  وحشتناک  زن سالخورده از پله برقی + فیلم

سقوط  وحشتناک  زن سالخورده از پله برقی + فیلم

سقوط  وحشتناک  زن سالخورده از پله برقی + فیلم

انتهای پیام/

ناآشنایی با پله برقی، جان زن سالخورده را به خطر انداخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط وحشتناک زن سالخورده از پله برقی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..