تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتومبیل‌های نمایشگاه خودروهای تاریخی در سعدآباد تعویض شد

اتومبیل‌های نمایشگاه خودروهای تاریخی در سعدآباد تعویض شدبه‌گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به‌ نقل از روابط‌ عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ اتومبیل‌های نمایشگاه خودروهای تاریخی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی که از ۲ فروردین ۹۷ در مجموعه فرهنگی‌ تاریخی سعدآباد گشایش یافته است، تعویض شد.

این نمایشگاه با همکاری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گشایش یافته و هدف از برپایی آن معرفی خودروهای تاریخی به‌عنوان بخشی از میراث‌فرهنگی کشورمان، ترویج فرهنگ حفاظت از میراث تاریخی، کمک به بازسازی خودروهای تاریخی مجموعه سعدآباد و حمایت از مالکان خصوصی این نوع خودروها، است.

در این نمایشگاه ۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۳۰ خودروی ویژه با قدمت بیش از ۴۰ سال، متعلق به مالکان خصوصی، در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده شده است.

خودروهای به نمایش گذاشته شده به‌منظور تنوع در نمایش اتومبیل‌ها و جذب بیشتر علاقه‌مندان، هر ۱۵ روز با خودروهای تاریخی دیگری تعویض می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۸ اردیبهشت ۹۷ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در میدان تجریش، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، پذیرای علاقه‌مندان به خودروهای تاریخی و میراث فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتومبیل‌های نمایشگاه خودروهای تاریخی در سعدآباد تعویض شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..