تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات حمله‌ سایبری به مراکز داده‌ کشور را تایید کرد

وزیر ارتباطات دقایقی پیش با انتشار توییتی، حملات سایبری به مراکز داده‌ی کشور را تایید کرد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات کشورمان، دقایقی پیش با انتشار توییتی، اعلام کرد که برخی از مراکز داده‌ی کشور با حمله‌ی سایبری مواجه شده‌اند و بدین ترتیب تعدادی از مسیریاب‌های کوچک به تنظیمات کارخانه‌ای خود تغییر یافته‌اند. وی در ادامه‌ی توییت خود گفت:

مرکز ماهر به یاری این مراکز داده، حمله را کنترل [کرد] و [آن‌ها] در حال اصلاح شبکه‌ها [و برگرداندن آنان] به حالت طبیعی هستند.

حمله سایبری به مراکز داده کشور

جهرمی معتقد است که تلاش‌ها برای ناامن نشان دادن مراکز داده‌های کشور، فرصتی برای رفع مشکلات آن‌ها است. وزیر ارتباطات کشورمان در ادامه‌ی توییت‌های خود اعلام کرد که بررسی‌ها نشان از مورد حمله قرارگرفتن مسیریاب‌ها دارند و با حک‌شدن پرچم ایالات متحده، در حقیقت اعتراضی به انتخابات آمریکا صورت گرفته است. جهرمی می‌گوید:

دامنه‌ی حملات فراتر از ایران است و منشاء حملات در دست بررسی است.

محمدجواد آذری جهرمی در توییت سوم خود از بازگشت بیش از ۹۵ درصد مسیریاب‌های متأثر از حملات به حالت عادی خبر داد و مدعی شد که این مسیریاب‌ها سرویس‌دهی خود را از سر گرفته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات حمله‌ سایبری به مراکز داده‌ کشور را تایید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..