تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ‌ تاپ سونی؛ پرطرفدار، باکیفیت و البته کم‌پیدا

لپ تاپ‌های سونی به ستاره سهیل شهرت دارند و البته این عنوان چندان هم با واقعیت فاصله ندارد.

تبلیغات

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر سری به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بزنید و به دنبال خرید لپ تاپ سونی باشید، با «ناموجود»هایی روبرو می‌شوید که آب پاکی را روی دستتان می‌ریزد؛ اما بهتر است قبل از ناامید شدن و جست‌وجوی یک برند دیگر، سری هم به سایت دیوار بزنید. خرید و فروش لپ تاپ سونی با قیمت‌های مناسب و مدل‌های مختلف در این سایت به راحتی امکان پذیر است. تنها کافی است با توجه به نیازتان، مدل مطلوب خود را انتخاب کنید.

اما چرا ستاره سهیل؟ بهتر است کمی به عقب برگردیم. سال ۱۹۹۶، کامپیوترهای شخصی شرکت سونی با نام تجاری «وایو» به روی صحنه آمدند. این لپ‌تاپ‌ها به دلیل کیفیت بالا و پردازنده‌های قوی، چندان ارزان خرید و فروش نمی‌شدند. اما به مرور زمان و به خصوص در سال ۲۰۱۴، ضررهای مالی شرکت سونی در زمینه‌ی فروش لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی آنقدر هنگفت بود که جز توقف تولید کاری از دست مدیران این کمپانی برنمی‌آمد. بعد از آن، سونی برند لپ‌ تاپ‌های خود را به ژاپنی‌ها فروخت «وایو»هایی به بازار آمدند که دیگر خبری از برچسب سونی روی آن‌ها نبود.

در حال حاضر خرید و فروش لپ‌تاپ وایو، به اشتباه به عنوان خرید و فروش لپ تاپ سونی معامله می‌شود و جهت تشخیص کافی است نگاهی به ظاهر آن‌ها یا سال تولید بیاندازید. مثلا در سایت دیوار یک لپ تاپ وایو با لوگوی سونی، رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. بنابراین اگر شیفته برند سونی هستید و خرید و فروش لپ تاپ سونی را به دیگر برندها ترجیح می‌دهید، سایت دیوار این امکان را برای شما مهیا کرده است که با خیال راحت سونی‌های اورجینال و قدیمی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. مثلا لپ‌تاپ سونی وایو فیت ۱۴ اینچی که تولید سال ۲۰۱۳ است، همچنان در این سایت به حراج گذاشته می‌شود. رم این دیوایس ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۷۵۰ گیگابایت اعلام شده و قیمت آن برای فروش در دیوار ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان شده است.

در مقابل یک لپ تاپ وایو در مدل ایی ای 36 اف ایکس و بدون برچسب سونی، با یک ماه مهلت تست و یک هفته تعویض بدون قید و شرط و مشخصاتی از قبیل حافظه داخلی 320 گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۴ اینچی و باتری ۶ سلولی به قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. گرانترین وایو مورد آگهی در سایت دیوار که در بخش خرید و فروش لپ تاپ سونی نیز آگهی شده، متعلق به وایو فیلپ ۳۶۰ درجه است که البته به برند ژاپنی جایگزین سونی تعلق دارد. پردازنده بسیار قوی این دستگاه و هارد یک ترابایتی فلیپ، این لپ‌تاپ را در زمره لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای قرار می‌دهد. لپ‌تاپ سونی فلیپ در سایت دیوار ۳ میلیون و ۷۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. طبق گفته فروشنده، این دستگاه با مزیت‌هایی از قبیل قابلیت تست یک هفته‌ای با قید در فاکتور و گارانتی ۱۸ماهه به فروش می‌رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ‌ تاپ سونی؛ پرطرفدار، باکیفیت و البته کم‌پیدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..