تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مودم دسته دوم؛ خرید و فروشی منطقی

مودم از جمله تجهیزاتی است که بودن آن شاید به چشم نیاید؛ اما نبودن آن قطعاً باعث اختلال در کار ما خواهد شد.

تبلیغات

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مودم کلید اصلی ورود به دنیای اینترنت و وب و واسطه حضور ما در دنیای مجازی و شبکه‌ای است. در گذشته و در کامپیوترهای شخصی مودم‌ها بیشتر به‌صورت داخلی و درون کیس، تعبیه می‌شدند. هر چه زمان گذشت و از اینترنت Dial up به سوی اینترنت ADSL و همچنین از کامپیوترهای شخصی به سمت استفاده از لپ‌تاپ، تبلت و...، حرکت کردیم، نقش مودم‌های خارجی پررنگ‌تر شد. ابتدا این مودم‌ها صرفاً با کابل به کامپیوتر متصل می‌شدند؛ اما با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و...، مودم‌های وایرلس بازار مودم را در دست خود گرفتند. مودم‌ها از آن دسته محصولات جانبی کامپیوترها هستند که به دلیل نوع تولید و کارکردی که دارند، عمر بالایی دارند و به همین دلیل است که خرید و فروش مودم دسته دوم، هم منطقی است و هم رواج دارد.

بعد از فراگیر شدن، افزایش سرعت، آنتن‌دهی گسترده و... اینترنت‌های موبایل، به نظر می‌رسید که مودم‌های وایمکس یا مودم‌های جیبی جایگزین مودم‌های ADSL شوند؛ اما این اتفاق به دلایل مختلف رخ نداد. درست است که مودم‌های جیبی یا وایمکس سرعت بالاتری دارند، نصب آن‌ها آسان‌تر است، قابل حمل هستند و...، اما همچنان پایداری (بستگی به وضعیت مکان شما ندارد) و امنیت مودم‌های کابلی ADSL بیشتر و همچنین قیمت آن بسیار ارزان‌تر است. به همین دلایل به نظر می‌رسد مطلوب‌ترین و مناسب‌ترین مودم برای مصارف خانگی، مودم ADSL وایرلس باشد و اکنون تفاوت خاصی ندارد که این مودم آکبند باشد یا دسته دوم. برای خرید یک مودم ADSL باید توجه کرد که مودم یک یا دو آنتن دارد، برد و حداکثر سرعت آن چقدر است. اگر برای خرید و فروش مودم دسته دوم، به‌طور مثال به سایت دیوار مراجعه کنید و به دنبال خرید مودم ADSL بی‌سیم برای مصارف خانگی باشید به موارد زیادی با قیمت مناسب برمی‌خورید. به عنوان نمونه در این سایت مودم دی‌لینک مدل N300 2740U که در حد نو و کاملاً سالم است وسه سال گارانتی تعمیر و یک سال گارانتی تعویض دارد، با قیمت ۸۰ هزار تومان آگهی شده، در حالی که قیمت این محصول در بازار حدود ۱۱۰ هزار تومان است.

حال اگر پورت‌های اینترنت ADSL در محل سکونت شما پر است، در جایی به‌صورت موقت زندگی می‌کنید، رفت و آمد شما زیاد است، نیاز به اینترنتی با سرعت بالاتر از ADSL دارید و...، بهتر است که مودم‌های وایمکس، همراه یا جیبی، تهیه کنید. در اینجا هم تفاوتی خاصی ندارد که که شما مودم نو خریداری کنید یا دسته دوم. این مودم‌ها با توجه به سرعت، قابلیت حمل و...، مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند. اگر فرضاً برای خرید این مودم‌ها به بازار خرید و فروش مودم دسته دوم، به سایتی مانند دیوار مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که با بازه‌ی قیمت و تنوع محصول بالایی روبه‌رو خواهید شد. در اینجا می‌توانید با تعیین نیازهای خود به محصول مطلوب  خود با قیمتی مناسب، دست یابید. به عنوان نمونه مودم 4G ایرانسل با ۱۵ مگابایت اینترنت رایگان با قیمت ۲۰۰ هزار تومان آگهی شده و این در حالی است که قیمت این محصول در جشنواره ایرانسل ۲۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان است!

با کمی تحقیق و با بررسی نیازهای خود احتمالاً به این نتیجه خواهید رسید که می‌توانید با توجه به نیاز خود در بازار خرید و فروش مودم دسته دوم، محصولی مناسب و با قیمتی مناسب و ارزان‌تر نسبت به مودم‌های نو و با همان قابلیت، کیفیت و کاربرد، خریداری کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مودم دسته دوم؛ خرید و فروشی منطقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..