تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه مرکز ملی فضای مجازی به شبهات پیام رسان های داخلی

مرکز ملی فضای مجازی در رابطه با شبهات منتشر شده درباره‌ی پیام‌رسان‌های داخلی کشور، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

هم‌زمان با انتشار خبرهای ضدونقیض در رابطه با احتمال فیلتر شدن پیام‌رسان تلگرام در جهت حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، بسیاری از کاربران در فضای اجتماعی از احتمال پایین‌بودن سطح امنیت نمونه‌های بومی نسبت به پیام‌رسان تلگرام ابراز نگرانی کردند و برخی نیز شواهدی را در خصوص موجه‌بودن این نگرانی‌ها مطرح کردند؛ از این رو روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور در خصوص شبهات امنیتی و حفاظتی برخی از پیام‌رسان‌های داخلی در کشور در روزهای اخیر اعلام کرد:

باگ‌های برخی اپلیکیشن‌های مشابه خارجی که در روزهای اخیر به آن‌ها اشاره شده، احتمال لو رفتن اطلاعات شخصی کاربران در این اپ‌ها و ایرادهایی که درباره‌پیام‌رسان‌های بومی در روزهای اخیر مطرح شده، به دلیل ویژگی و پیچیدگی این گونه نرم‌افزارها، وجود این اشکال‌ها در ابتدای کار طبیعی است و انعکاس غیرمغرضانه‌‌ی آن توسط متخصصان و کاربران، کاری شایسته و موجب بهبود پیام‌رسان‌های بومی خواهد شد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است:

مرکز ملی فضای مجازی از طریق تشکیل یک کارگروه کارشناسی از دستگاه‌های ذیربط و پیام‌رسان‌های بومی، در صدد رفع این اشکال‌ها است و به مردم اطمینان می‌دهد که نهایت تلاش خود را در حفاظت از حریم خصوصی ملت ایران در فضای مجازی به عمل خواهد آورد.

نظر شما کاربران عزیز در این خصوص چیست؟ آیا دلایلی مانند پشتیبانی نکردن پیام‌رسان‌های داخلی از رمزگذاری انتها به انتها، شما را از مهاجرت به آن‌ها باز می‌دارد؟ آیا از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده خواهید کرد؟ نظرات خود را در این خصوص با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه مرکز ملی فضای مجازی به شبهات پیام رسان های داخلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..