تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه ورود ناگهانی خودرو در فروشگاه لوازم آرایشی+فیلم

لحظه ورود خودرو در فروشگاه لوازم آرایشی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شهر جیزان عربستان هنگامیکه زنان مشغول خرید از یک فروشگاه لوازم آرایشی بودند یکباره راننده ای با ورود ناگهانی خودرو اش درون این مغازه فروشندگان و مشتریان را شوکه کرد.

ماموران در حال پیگیری علت وقع حادثه هستند تا دلیل خارج شدن کنترل خودرو از دست راننده مشخص شود.طبق گزارشات، این حادثه هیچ تلفاتی در پی نداشت و حتی جراحتی نیز به کدام از حضار در محل حادثه وارد نشد اما این اقدام راننده خسارات مالی بسیاری برای صاحب فروشگاه به به دنبال داشت.

در ادامه لحظه ورود ناگهانی خودرو به این فروشگاه لوازم آرایشی را مشاهده می کنید.

لحظه ورود ناگهانی خودرو در فروشگاه لوازم آرایشی+فیلم

انتهای پیام/

ویدئویی از ورود غیرمنتظره یک خودرو به فروشگاه لوازم آرایشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه ورود ناگهانی خودرو در فروشگاه لوازم آرایشی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..