تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وان پلاس به‌زودی نخستین ایرباد بی‌ سیم خود را عرضه می‌کند

'گزارش‌ها حکایت از آن دارند که وان‌پلاس به‌زودی ایربادهای بی‌سیمی را با نام OnePlus Bullets Wireless روانه‌ی بازار خواهد کرد.

ظاهرا وان‌پلاس در حال کار روی ایرباد‌های بی‌سیم است؛ زیرا به‌گزارش وب‌سایت Nashville Chatter، لیستی در وب‌سایت گواهی بلوتوث، وجود محصولی به‌نام OnePlus Bullets Wireless، وجود چنین ایربادهایی را تأیید می‌کند. از آنجایی که وان‌پلاس هم‌اکنون دو مدل ایرباد سیمی با نام Bullets در خانواده‌ی محصولات خود دارد؛ بنابراین می‌توان به ماهیت ایرباد‌های آتی این شرکت چینی پی برد، در حال حاضر تنها نکته‌ی مبهم در مورد ایرباد‌های Bullets Wireless این است که آیا محصول جدید چینی‌ها کاملا بی‌سیم است یا دو گوشی آن توسط سیمی به هم متصل شده‌اند.

وان‌پلاس تاکنون وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در پرچم‌دار مورد انتظار خود با نام وان‌پلاس ۶ را تأیید کرده است؛ بنابراین عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم، یک الزام برای این شرکت چینی محسوب نمی‌شود، با این حال تولید چنین محصولی چندان مایه‌ی تعجب نیست؛ چرا که صنعت هدفون نیز در این مسیر حرکت می‌کند؛ از این رو وان‌پلاس می‌تواند فروش خوبی را برای ایربادهای بی‌سیم خود تجربه کند. در حال حاضر زمان عرضه‌ی ایربادهای جدید وان‌پلاس مشخص نیست؛ اما می‌توان انتظار داشت که چینی‌ها طی چند ماه آینده، ایربادهای بی‌سیم خود را هم‌زمان با وان‌پلاس ۶ روانه‌ی بازار کنند.

در حالی که هم‌اکنون صرف‌نظر از نام و برخی قابلیت‌های بلوتوث، نظیر پشتیبانی از استریم با کیفیت بالای AptX، اطلاعات بیشتری در رابطه با ایربادهای جدید وان‌پلاس در دسترس نیست؛ اما باز هم می‌توان در مورد این محصول هیجان‌زده بود. ایربادهای کنونی وان‌پلاس با وجود قیمت ۲۰ دلاری خود، عملکرد بسیار خوبی دارند و به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها در مورد ایربادهای بی‌سیم Bullets نیز از پارامتر قیمت به نفع خود بهره خواهند برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وان پلاس به‌زودی نخستین ایرباد بی‌ سیم خود را عرضه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..