تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گمانه‌زنی‌ها از رونمایی گوشی Honor 10 هواوی در اردیبهشت ماه +تصویر

گمانه‌زنی ها از رونمایی گوشی Honor 10 هواوی در اردیبهشت ماه +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنِر یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هواوی است که با عرضه سری گوشی‌های موفق Honor سود زیادی عاید هواوی کردی است. حال این شرکت در بیانیه ای اعلام کرده است که در تاریخ 15 می سال جاری ( 25 اردیبهشت ) مراسم معارفه ای در لندن برگزار می‌کند.

گمانه‌زنی ها خبر از رونمایی نسل جدید گوشی‌های آنر یعنی Honor 10 می‌دهند. همچنین هواوی برای مراسم فوق پوستری طراحی کرده است.

چیزی که در پوستر مشخص شد، معرفی Al است و تصویری از خط محو یک گوشی هوشمند بر روی آن خبر از یک ایونت بسیار مهم با رونمایی یک گوشی پرچمدار دارد.

همچنین درباره سخت افزار گوشی Honor 10 که به نوعی نسخه ارتقاء یافته Honor View 10 محسوب می‌شود نیز گمانه زنی هایی شده است. پیش بینی می‌شود این گوشی به صفحه نمایش 5.7 اینچی و تراشه Kirin 970 به عنوان پردازنده مجهز باشد.

در ادامه تصویر پوستر رونمایی شده برای مراسم 15 می هواوی را مشاهده می‌کنید :

گمانه‌زنی ها از رونمایی گوشی Honor 10 هواوی در اردیبهشت ماه +تصویر

انتهای پیام/

رونمایی گوشی Honor 10 هواوی در اردیبهشت ماه +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گمانه‌زنی‌ها از رونمایی گوشی Honor 10 هواوی در اردیبهشت ماه +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..