تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل طی 2-3 سال آینده از گوشی قابل انعطاف خود رونمایی خواهد کرد

اپل طی 2-3 سال آینده از گوشی قابل انعطاف خود رونمایی خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس گزارشی که اخیرا از یک منبع آگاه و نزدیک به اپل منتشر شده است، این شرکت در حال کار بر روی ساخت اولین گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش " منحنی " یا "انعطاف پذیر" است.

گفته می‌شود، این اتفاق در حدود 2 تا 3 سال زمان نیاز دارد و تا آن زمان احتمال اپل صفحه نمایش انعطاف‌پذیر را برای همیشه به گوشی‌های آیفون خود می‌افزاید.

صفحه نمایش انعطاف‌پذیر در حال حاضر یک فناوری نوظهور است و هنوز به طور کامل پرداخته نشده است. در طی 1 یا 2 سال اخیر تنها تعداد معدودی از شرکت ها با عرضه تعداد انگشت شماری از این نوع صفحه نمایش سعی در ایجاد رقابت کردند، اما به دلیل پیشرفت کم این فناوری نتوانستند نظر کاربران را جلب کنند.

انتظار می‌رود با ورود شرکت اپل در زمینه ساخت صفحه نمایش های منحنی، این فناوری رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد و ما با انقلابی جدید در زمینه گوشی‌های هوشمند مواجه شویم.

هرچند هنوز مشخص نیست که اپل قصد دارد قابلیت های جدیدی به این فناوری اضافه کند یا اینکه قصد دارد راه ناموفق سامسونگ را ادامه دهد.

انتهای پیام/

اپل از گوشی قابل انعطاف خود رونمایی خواهد کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل طی 2-3 سال آینده از گوشی قابل انعطاف خود رونمایی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..