تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمله‌ای زیبا و ماندگار از امام خمینی (ره)

امام خمینی ره : تا پای جان وفادار بمانید ...به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انقلاب جمهوری اسلامی ایران نتیجه رشادت‌ها، دلاوری‌ها و خون‌های ریخته شده‌ای است که جوانان نسل پیشین این سرزمین به بهای ساختن کشوری اسلامی برای فرزندانشان پرداختند.

جوانان این سرزمین با اعماق قلب خود این موضوع را حس می‌کنند که اگر نبودند پدران و شبه پدران آنها، شاید در حال حاضر بسیاری از نعمت‌های خود از جمله امنیت را در اختیار نداشتند.

در همین رابطه امام خمینی (ره) سخنی بسیار مهم دارند که آن را در سخنرانی خود در اردیبهشت ماه سال 65 بیان کرده‌اند : " به جمهوری اسلامی، که ثمره خون پدرانتان است، تا پای جان وفادار بمانید؛ و با آمادگی خود و صدور انقلاب و ابلاغ پیام خون شهیدان، زمینه را برای قیام منجی عالم و خاتم الاوصیا و الاولیا، حضرت بقیه الله -روحی فداه- فراهم سازید. "

در ادامه تصویر نوشته این سخنی زیبا را مشاهده می‌کنید :

امام خمینی ره : تا پای جان وفادار بمانید ...

انتهای پیام/

امام خمینی ره : تا پای جان وفادار بمانید ...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمله‌ای زیبا و ماندگار از امام خمینی (ره)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..