تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوشیدنی معجزه‌گر برای تقویت بدنتان در فصول گرم

نوشیدنی معجزه‌گر برای تقویت بدنتان در فصول گرمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهادر قادری متخصص طب سنتی گفت: مصرف دمنوش ها و عرق گیاهان در تابستان میتواند بدن را ایمن نگهدارد.

قادری افزود:بیشتر ما با چای یا دمنوش گل گاوزبان آشنا هستیم درحالی‌که عرق این گیاه دارویی نیز مانند دمنوش این گیاه خواص درمانی متعددی دارد که از میان آنها می‌تواند به تقویت اعصاب، افزایش نشاط و شادابی مصرف‌کننده اشاره کرد.

وی عنوان کرد : نوشیدن یک فنجان از عرق گل گاوزبان به‌صورت روزانه باعث تقویت اعصاب و افزایش مقاومت بدن در گرما می‌شود و به افرادی که با افزایش گرمای هوا کلافه و عصبی می‌شوند نیز کمک‌کننده است.افرادی که در فصل تابستان از این عرق گیاهی استفاده می‌کنند، می‌توانند مقاومت بدن خود را در زمستان در برابر سرماخوردگی هم افزایش دهند.

قادری اظهار داشت :درمان بی‌اشتهایی ناشی از گرما در تابستان ممکن است برای افراد پیش بیاید که موجب می‌شود میزان اشتهای شما کاهش یابد و برای درمان آن از عرق خارشتر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  تهیه یک نوشیدنی معجزه‌گر در 5 دقیقه

وی ادامه داد :برای این کار لازم است هر روز یک فنجان عرق خارشتر را میل کرده و بهتر است این عرق را به‌صورت خنک میل شود. نوشیدن روزانه عرق خارشتر علاوه بر افزایش اشتها می‌تواند موجب افزایش تعرق بدن شده و به این ترتیب گرما و حرارت موجود در بدن را کاهش دهد.از دیگر خواص درمانی عرق خارشتر می‌توان به خاصیت آن در درمان سنگ کلیه اشاره کرد.

قادری اذعان داشت :یکی از راه‌های افزایش مقاومت و توانایی بدن در برابر گرمای تابستان، گنجاندن عرقیات گیاهی با طبع سرد و‌ تر در برنامه غذایی روزانه است. عرق کاسنی یکی از بهترین این نوشیدنی‌هاست.نوشیدن این عرق علاوه بر تقویت بدن، موجب بهبود عملکرد معده و اندام گوارشی شده و می‌تواند میزان کلسترول خون را نیز کنترل کند.

منبع: شفاآنلاین

انتهای پیام/

با عرق گیاهی بدنتان را درفصول گرم تقویت کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوشیدنی معجزه‌گر برای تقویت بدنتان در فصول گرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..