تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه سوپ رژیمی و مقوی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سوپ کلم بروکلی غذای سبک و خوشمزه ای است که به افرادی که رژیم غذایی دارند توصیه می شود. برای پختن این سوپ خوشمزه کافی است تا دستورالعمل زیر را انجام دهید.

زمان تهیه: در حدود ۴۵ دقیقه

برای چهار نفر

مواد لازم: 
روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری
پیاز: یک عدد خُرد شده نگینی
سیر دو حبّه رنده شده
کلم بروکلی: سه فنجان قطعه قطعه شده 
سیب زمینی: یک عدد کوچک خرد شده به شکل مکعبی
آب مرغ: ۴ فنجان بدون چربی 
فلفل سیاه: یک چهارم قاشق چایخوری
جوز هندی پودر شده یک چهارم قاشق چایخوری

طرز تهیه:

روغن را درون قابلمه ریخته و روی شعله متوسط قرار‌ دهید تا کمی داغ شود. سیر و پیاز را به روغن اضافه کنید و در حدود سه دقیقه برگردانید تا رنگ پیاز شفاف شود.

سپس بروکلی، آب مرغ و سیب زمینی را به آن اضافه کرده، شعله ی گاز را کم می کنیم و می گذاریم تا پانزده دقیقه بجوشد و کلم بروکلی باز شود.

مواد را از قابلمه خارج کرده و درون مخلوط کن برقی می ریزیم و می زنیم تا یکدست شود.

بعد از آن که مواد یکدست شد آن را از مخلوط کن خارج کرده و باز در قابلمه می ریزیم و نمک و فلفل و جوز هندی را به آن اضافه می کنیم و روی حرارت می گذاریم تا گرم شود. نیازی نیست که سوپ بجوشد. در نهایت آن را درون ظرف ریخته و سرو می کنیم.

منبع:تابناک باتو

انتهای پیام/

سوپ کلم بروکلی+طرز  تهیه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه سوپ رژیمی و مقوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..