تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای اشاره حضرت لوط نبی به ظهور حضرت مهدی(عج) و یارانش

به یاد حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف در پاره‌ای از روایات آمده است: در تفسیر آیه «قالَ لَوْ أَنَّ لِي بِكُمْ قُوَّةً أَوْ آوِي إِلى‌ رُكْنٍ شَدِيدٍ.» ؛ «لوط گفت: ای کاش مرا بر منع شما اقتداری بود یا (حالی که بر منعتان قدرت ندارم از شر شما) به رکن محکمی پناه می‌بردم.»

امام صادق علیه السلام فرمود: «منظور از «قُوَّةً» همان حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه و شریف است و منظور از «رُكْنٍ شَدِيدٍ» ۳۱۳ نفر یاران مخصوص آن حضرت است.»(1)

به این ترتیب نقشه نیرو و سپاه قدرتمند در پیشبرد اهداف انسانی روشن می‌شود و در ضمن حضرت لوط آرزو می‌کنند که چنین نیرویی داشته باشد، و حکومت جهانی در پرتو حضور حضرت قائم علیه السلام با ارزش متعهد و نیرومند در همه جهان تشکیل شود، تا از مفاصل و زشتی‌ها به شدت جلوگیری شود.

امید آنکه هر چه زودتر خداوند لطف کنند تا با ظهور حضرت قائم (عج) و تشکیل حکومت جهانی همه گونه مفاسد از روی زمین برچیده گردد و دنیا پر از عدل و داد شود.

منبع: قصه های قرآن به قلم روان، محمد محمدی اشتهاردی

پی نوشت:

1- بحار، ج12، ص158-تفسیر برهان، ج2،ص228.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای اشاره حضرت لوط نبی به ظهور حضرت مهدی(عج) و یارانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..