تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونامی بزرگ در راه است/فدراسیون فوتبال با تیم‌های ورشکسته برای لیگ بعد چه می‌کند؟

ساعت24-سال بعد یکی از سخت‌ترین لیگ‌های ممکن پیش روی فوتبال ایران است.

اخبار خوشایندی پیش روی فوتبال ایران نیست. تیمداری در لیگ برتر و حرفه‌ای به کابوسی بزرگ برای خیلی از نهادهای دولتی بدل شده است. استقلال و پرسپولیس هم دیگر به سادگی از طریق سامانه های هواداری پول در نمی آورند و درآمدهای شان کاهشی چشمگیر داشته است. افزایش دلهره آور قیمت دلار هم رقم تمام شده استفاده از خارجی ها را طوری دلهره آور می کند که حتی فکر کردن به آن برای مدیران دشوار است. حالا قیمت تیمداری در لیگ برتر شاید به بالای سالی 20 میلیارد تومان برای تیم های معمولی می رسد و کار به جایی رسیده که حتی تیم هایی مثل سایپا  برای ادامه فعالیت تیمداری با تردید روبرو شده اند.

این اما تنها مشکل نیست. تیم هایی را مثل نفت تهران ، پدیده مشهد ، استقلال خوزستان در همین لیگ برتر ببینید. این ها ، هیچ یک شاخص های اولیه و استانداردهای ماندن در لیگ برتر را ندارند. تیم هایی با بیش از 20 میلیارد بدهی ، احکامی که مدام صادر می شوند و از همه بدتر ، شرایطی که نشان می دهد کسی نیست که ناجی شان باشد.

حالا به این ها اضافه کنید تیم هایی مثل سیاه جامگان و سپیدرود را که در آستانه سقوط هستند و شرایط مالی شان از این تیم های دیگر ، بدتر هم هست.

در چنین شرایطی آیا فدراسیون فوتبال نباید دست به استاندارد سازی بزند؟

همین حالا تیم هایی مردمی ، دارای طرفدار و البته با توان مالی در لیگ یک هستند که شاید راهی به لیگ برتر پیدا نکنند. تیم هایی که شاید بتوانند در این شرایط به جای این تیم ها در لیگ برتر حاضر باشند. همان طوری که ای اف سی در استاندارد سازی هایش ، تیم های فاقد صلاحیت حرفه ای را کنار گذاشت و این شانس به تیم های واجد شرایط پایین تر اعطا شد ، چه ایرادی دارد از همین حالا سازمان لیگ در پی استانداردسازی حرفه ای ، تیم هایی را که توان بودن در لیگ برتر بعدی را ندارد را شناسایی کند و این بخت را در اختیار تیم هایی بگذارد که این استاندارد ها را می توانند عملی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونامی بزرگ در راه است/فدراسیون فوتبال با تیم‌های ورشکسته برای لیگ بعد چه می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..