تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور طارمی در ترکیب اصلی الغرافه عامل حذف این تیم از لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه الرایه قطر پس از شکست تیم فوتبال الغرافه مقابل الجزیره امارات و قطعی شدن حذف شاگردان بولنت اویگون از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، در گزارشی تفصیلی به بررسی دلایل این شکست پرداخته است.

در بخشی از این گزارش اشتباه استراتژیک سرمربی ترکیه ای الغرافه در بازی دادن به مهدی طارمی از ابتدای این دیدار به عنوان یکی از مهم ترین عوامل شکست زردپوشان دوحه یاد شده است.

این روزنامه با اشاره به آسیب دیدگی طارمی در دیدار تدارکاتی ایران با الجزایر و دوری او از آمادگی کامل خاطرنشان کرده است بولنت به جای اینکه مهاجم ملی پوش ایرانی اش را از ابتدا به زمین بفرستد باید بیشتر بار تهاجمی اش را روی دوش وسلی اشنایدر، کاپیتان هلندی الغرافه می گذاشت و طارمی را در نیمه دوم به بازی می گرفت تا شدت حملات این تیم روی دروازه الغرافه افزایش یابد اما با اشتباه بولنت آسیب دیدگی طارمی در دقیقه ۶۴ بازی افزایش یافت و او مجبور شد جایش را به خالد الزریقی دهد.

همین امر سبب شد فشار حملات الغرافه روی دروازه الجزیره کم شود و شاگردان هنک تن کات با خیال راحت سمت دروازه میزبانشان یورش ببرند و با تبدیل شکست ۲ بر یک به پیروزی ۳ بر ۲ شب تلخی را برای حریف رقم زنند.

الغرافه به دنبال شکست از الجزیره با کسب ۵ امتیاز و به دلیل قانون نتیجه بهتر در بازی رو در رو شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را از دست داد.

انتهای پیام/

طارمی ، عامل حذف الغرافه از لیگ قهرمانان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور طارمی در ترکیب اصلی الغرافه عامل حذف این تیم از لیگ قهرمانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..