تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ نماینده جودوی ایران حریفان خود را شناختند

ایسنا: با انجام مراسم قرعه کشی چهارمین مرحله رقابت‌های جودو گرندپری سال ۲۰۱۸ که طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ فروردین به میزبانی شهر آنتالیا در ترکیه برگزار می‌شود، جودوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس علی قلی پور در جدول ۲۸ نفره وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، در دور نخست جودوکاری از افغانستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده ترکیه و قرقیزستان می‌رود.

در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم علیرضا خجسته ابتدا برابر حریفی از مونته نگرو به میدان می رود و سپس با برنده پیکارکوبا و گرجستان مصاف خواهد کرد، قاسم نوری زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن در صورت پیروزی برابر جودوکار عراقی به مصاف برنده دیدار مولداوی و قزاقستان می رود، در این وزن ۳۴ جودوکار حضور دارند.

محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم کشورمان در جدول ۳۷ نفری این وزن، پس از استراحت در گام نخست جودوکار فرانسوی را پیش رو دارد، برنده دیدار انگلستان و برزیل، حریف بریمانلو در دور سوم خواهد بود.

در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم در شرایطی ۲۸ جودوکار با هم به رقابت می‌پردازند که سعید ملایی در بالای جدول یک، پس از استراحت در گام نخست، برابر برنده دیدار گرجستان و ترکیه به میدان می رود.
در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم وحید نوری، در صورت پیروزی برابر جودوکار برزیلی در دور اول، به مصاف حریف آذربایجانی خواهد رفت، در این وزن ۲۴ جودوکار حضور دارند.

در جدول ۳۲ نفری وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم رامین صفویه جودوکاری از مونته نگرو را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده پیکار اتریش و ایرلند می رود، حمیدرضا سجادی فرد دیگر جودوکار کشورمان در صورت پیروزی برابر جودوکار اسلواکی با برنده دیدار کوبا و ازبکستان پیکار می کند.

اما در جدول سنگین وزن ها جواد محجوب که در دور نخست استراحت دارد، در گام دوم مقابل برنده اسلوونی و ازبکستان قرار می گیرد، در این وزن ۲۴ جودوکار با هم رقابت می کنند.
۳۱۹ جودوکار از ۵۰ کشور در این رقابتها حضور دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ نماینده جودوی ایران حریفان خود را شناختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..