تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غذا‌های ممنوعه در دوران بارداری/ امتحان نهایی پایه یازدهم منتفی شد/ سردرد میگرنی چیست؟/ علائم و راهکارهای درمان سکته مغزی

راهکارهایی برای کنترل کودکان اوتیسمی با موادغذایی/ ام اس را با کباب بوقلمون مهار کنید/ چگونه با بیماران مبتلا به سرطان رفتار کنیم؟به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

آرام غذا بخوريد تا لاغر شويد
یک متخصص تغذیه در خصوص رژیم غذایی مناسب و راهکار‌های شگفت انگیز برای کاهش وزن در افراد توضیحاتی داد.

امتحان نهایی پایه یازدهم منتفی شد/ اول خرداد ماه زمان برگزاری امتحانات نوبت دوم
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش از منتفی شدن امتحان نهایی پایه یازدهم برای امسال خبر داد.

نظارت مستمر بر وضعیت بهداشتی بوفه‌های مدارس داریم
مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش از نظارت جدی بر بوفه مدارس مبتنی بر بخشنامه‌های موجود خبر داد.

علائم و راهکارهای درمان سکته مغزی
یک متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه سکته مغزی از بسته شدن یا پاره شدن یک شریان در سر اتفاق می‌افتد، علائم و راهکار‌های درمان این بیماری را تشریح کرد.

وابستگی به بیگانگان در حوزه اقتصادی و صنعتی باید از بین برود/ پدیده‌ای مانند دانشگاه آزاد در دنیا بی‌سابقه است/ راه پیشرفت برای ایران باز است
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه ایران زنجیرهای وابستگی به بیگانگان اقتصادی را از هم گسیسته است، گفت: وابستگی به بیگانگان در حوزه اقتصادی و صنعتی باید از بین برود.

سردرد میگرنی چیست؟
یک متخصص داخلی در خصوص سردرد میگرنی و دلایل بروز این عارضه در افراد توضیحاتی داد.

ایران و جبهه مقاومت با اقتدار در خط مقدم منطقه ایستادگی خواهند کرد/ برای دفاع از خود نیاز به اجازه کسی نداریم
رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حوزه دفاعی ما پیشرفت‌های بسیاری داشته است و برای دفاع از خود از کسی اجازه نمی‌گیریم.

غذا‌های ممنوعه در دوران بارداری چیست؟
نغذیه مادر باردار در دوران بارداری اهمیت بسیاری دارد و مادر باید بداند که چه غذا‌هایی را بخورد و از خوردن چه غذا‌هایی پرهیز کند.

بهترین زمان مصرف کله‌پاچه
کله‌پاچه از نظر طب سنتی غذایی بسیار سنگین، پرانرژی و حاوی پروتئین، کلسترول و ویتامین بوده، بنابراین افراد بهتر است این غذا را تنها در برخی وعده ها میل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غذا‌های ممنوعه در دوران بارداری/ امتحان نهایی پایه یازدهم منتفی شد/ سردرد میگرنی چیست؟/ علائم و راهکارهای درمان سکته مغزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..