تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات ایجاد بسته‌های جدید خدمات درمانی برای سازمان‌های بیمه گر

موهبتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

مشکلات ایجاد بسته‌های جدید خدمات درمانی برای سازمان‌های بیمه گرطاهر موهبتی‌ مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس قانون اگر خدمتی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر ارائه می‌شود باید منابع مالی آن قبل از اجرای هر طرحی در نظر گرفته شود در غیر این صورت تصرف در اموال دولتی بوده و جرم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد:  بر اساس مصوبه مجلس بخشی از خدمات درمانی به بیمه اضافه شده که بر اساس این طرح قرار است منابع مالی‌ آن از محل ردیف اعتباری وزارت بهداشت در حوزه بیماری‌های خاص که مبلغی به میزان 216 میلیارد تومان است تأمین شود.

موهبتی با تاکید بر اینکه اگر خدمتی جدید به وسیله بیمه به مردم ارائه شود باید منابع مالی آن هم برای لطمه ندیدن بسته‌های قدیمی در نظر گرفته شود، عنوان کرد: انتظار می‌رود اگر خدمتی جدید به بیمه سلامت داده می‌شود بار مالی آن نیز در نظر گرفته شده تا باعث بروز مشکل‌ و بدهی نشود، اگر بار مالی بسته‌های خدماتی جدید مورد نظر قرار نگیرد، سازمان بیمه‌گر مجبور است از اعتبارات‌ خود استفاده کند، به همین دلیل است که باید هزینه لازم  برای هر طرحی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

تخصیص  216 میلیارد اعتبار برای بیماران خاص



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات ایجاد بسته‌های جدید خدمات درمانی برای سازمان‌های بیمه گر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..