تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازاری وحشتناک در آفریقا که مخصوص افراد خرافاتی است!

در جهان مکان‌های ترسناک و عجیب بسیاری وجود دارند که گاهی خارج از تصور است. در این میان مکان‌هایی که نسبتا بدوی بوده و ردپایی از گذشته در آنها دیده می‌شود مانند قبیله‌ های سرخپوستی و یا مردم بومی آفریقا، ترسناک تر به نظر می‌رسند. شاید علت آن اعتقادات و خرافه‌هایی باشد که همچنان با بومیان این مکان‌ها همراه است. تصاویری که در ادامه ارائه شده مربوط به یک بازار آفریقا است که بیشتر در کشورهایی مانند توگو و بنین دیده می‌شود.

بازار آفریقا برای فروش جمجمه

اجناسی که در این بازار به فروش می‌رسد جمجمه انواع حیوانات وحشی و اهلی است. افراد به دلایل اعتقادی و خرافی اقدام به خرید این اجناس می‌کنند. آنها معتقدند که این اجناس ترسناک می‌تواند بیماران لاعلاجی که پزشکان از آن قطع امید کرده‌اند را شفا دهند.

تصاویری از بازار آفریقابازار آفریقافروش جمجمه حیوانات در بازار آفریقابازار آفریقاجمجمه حیوانات و انسان ها در بازار آفریقابازار آفریقابازاری در آفریقا برای خرافاتی هابازار آفریقابازاری برای خرافاتی هادرباره کشور توگو بیشتر بدانید

پایتخت توگو، شهر لومه با ۷۵۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد. مساحت توگو ۵۶،۷۸۵ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۶،۳۰۰٬۰۰۰ نفر است. از مهمترین شهرهای توگو می‌توان به، سوکوده ۸۵٬۰۰۰ نفر، کپالیمه ۷۵٬۰۰۰ نفر، آتاکپامه ۶۵٬۰۰۰ نفر و کارا ۵۰٬۰۰۰ نفر اشاره کرد.

توگو دارای آب و هوایی گرمسیری و استوایی می‌باشد، گرم و مرطوب در جنوب و نیمه خشک و ساوان در شمال. با وجود وسعت کم، توگو دارای پوشش گیاهی و ۶ ناحیهٔ جغرافیایی متفاوت می‌باشد، از جنگل‌های گرمسیری گرفته تا ساوان.

رود مونو از سمت شرق (بنین) وارد توگو شده و پس از طی مسافتی در توگو به خلیج بنین می‌ریزد.
بلندترین نقطهٔ توگو، قلهٔ مونت آگو با ۹۸۶ متر ارتفاع می‌باشد که در جنوب این کشور قرار دارد.

آب و هوای توگو

توگو دارای آب و هوایی گرمسیری و استوایی می‌باشد، گرم و مرطوب در جنوب و نیمه خشک و ساوان در شمال.

جمعیت این کشور ۷ میلیون نفر و پایتخت آن شهر لومه است.
زبان رسمی این کشور فرانسوی و واحد پول آن فرانک سی‌اف‌ای نام دارد.
در کنار فرانسوی زبان‌های بومی رایج عبارتند از زبان‌های گبه، زبان کوتوکولی، و کابیه.

توگو در سال ۱۹۶۰ از فرانسه استقلال یافت. ۵۱ درصد از مردم توگو به اعتقادات بومی آفریقا باور دارند، ۲۹ درصد از جمعیت کشور مسیحی و ۲۰ درصد نیز مسلمان هستند.

توگو از سوی غرب با غنا، از سوی شرق با بنین و از سوی شمال با بورکینا فاسو هم‌ مرز است.
در جنوب، توگو ساحل کم‌مسافتی در کنار خلیج گینه دارد.
توگو آب‌وهوایی گرمسیری دارد و اقتصاد آن وابستگی زیادی به کشاورزی دارد.

درباره جمهوری بنین بیشتر بدانید

جمهوری بنین (به فرانسوی: République du Bénin) کشوری است واقع در غرب آفریقا.
نام پیشین این کشور داهومی بوده‌است. پایتخت آن پورتو نووو است اما مرکز سیاسی کشور در «کوتونو» قرار گرفته‌است که در عین حال بزرگ‌ترین شهر و مرکز اقتصادی کشور نیز هست. جمعیت این کشور ۱۰ میلیون ۳۰۰ هزار نفر و زبان رسمی آن فرانسوی است.

واحد پولی رایج در این کشور فرانک سی‌اف‌ای آفریقای غربی است.
بنین در تاریخ اوت ۱۹۶۰ میلادی از فرانسه مستقل شده‌است.

حدود ۴۰ درصد از مردم این کشور از قوم فون و بقیه از تعداد زیادی اقوام دیگر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان – جوکس – ویکی پدیا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازاری وحشتناک در آفریقا که مخصوص افراد خرافاتی است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..