تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت مأمور انتظامی توسط قاچاقچیان در قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت: یک مأمور انتظامی از پرسنل انتظامی شهرستان قصرشیرین در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید.

به گزارش شمانیوز، یک مأمور انتظامی از پرسنل انتظامی شهرستان قصرشیرین در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید.

فرامرز اکبری فرماندار قصرشیرین در این خصوص گفت: بعد از ظهر امروز پنجشنبه نیروی انتظامی در یک عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت که با خودروی نیسان نسبت به حمل سوخت قاچاق اقدام می‌کردند، در حد فاصل قصرشیرین به سرپل ذهاب با این افراد مسلح، درگیر شدند.

اکبری ادامه داد: قاچاقچیان مسلح بعد از شلیک به مأمور انتطامی وی را به شهادت رسانده و با خودروی سواری که در حاشیه جاده متوقف کرده بودند برخورد کرده و راننده این خودرو نیز در این حادثه مجروح شد.

فرماندار قصرشیرین گفت: یکی از قاچاقچیان در این درگیری مجروح شده و تلاش برای دستگیری متواریان از سوی نیروی انتظامی ادامه دارد.

وی گفت: راننده مجروح بلافاصله توسط دستگاه‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد. مامور نیروی انتظامی که در این درگیری به شهادت رسید ایوب اسلامی نیا و اهل بخش گواور بوده است.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت مأمور انتظامی توسط قاچاقچیان در قصرشیرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..