تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی صنعت نفت 1- پیکان 0

به گزارش شمانیوز، صنعت نفت با وجود اینکه کمی از تیم‌های بالای جدول فاصله گرفته و با رقم خوردن هر نتیجه‌ای در مسابقه امشب برابر پیکان جایگاه هشتم خود را از دست نمی‌دهد و صعودی هم نخواهد داشت، اما نشان داده می‌تواند تیم‌های بزرگ را در آبادان متوقف کند و نتیجه خوبی بگیرد ولی در آن طرف شاگردان مجید جلالی بسیار آماده هستند و بعد از یک تساوی و پنج پیروزی پیاپی در بهترین شرایط به مصاف صنعت نفت رفته‌اند و می‌خواهند با به دست آوردن سه امتیاز دیگر امید بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی پیدا کنند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 97/01/16 ؛ ساعت: 19
استادیوم: تختی آبادان تماشاگر: 2500 نفر
داور: علی صفایی؛ کمک‌ها: هادی طوسی، حامد صفایی و علیرضا حیدرپناه؛ ناظر: رسول فروغی.

صنعت نفت آبادان:

داوود نوشی‌صوفیانی
علی عبدالله‌زاده
مرتضی اسدی
حسین ساکی
مسعود ابراهیم‌زاده
آگوستو سزار(67- محمدزبیر نیک‌نفس)
مگنو باتیستا
جاسم کرار
حامد پاکدل(81- محمد شادکام)
جعفر سلمانی(59- محمدامین درویشی)
لوسیانو پریرا

سرمربی: فراز کمالوند

پیکان تهران:

پیام نیازمند
سجاد مشکل‌پور
حجت حق‌وردی
علی حمودی(69- آرفنگ دافه)
آرمان قاسمی
صادق بارانی
ماهان رحمانی(47- امیر روستایی)
مهدی شیری
امیرحسین کریمی
مهدی مومنی
فراز امامعلی(61- کنت ایکه چوکو)

سرمربی: مجید جلالی

اخطار:

امیرحسین کریمی(51) از پیکان

شرح گل:

صنعت نفت 1 - پیکان 0 (دقیقه 4: لوسیانو پریرا): روی اشتباه حق‌وردی در دفع توپ، لوسیانو پریرا در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پیکان قرار گرفت و موفق شد با ضربه بغل پای چپ دروازه نیازمند را باز کند و خیلی زود صنعت نفت را پیش بیاندازد.


دقایق حساس:

دقیقه 10: پاس کرار را سلمانی در عرض به شیمبا رساند که این بار مهاجم برزیلی نتوانست از موقعیت بهره ببرد تا حق‌وردی با تکل بلند توپ را دور کند.
دقیقه 11: مهدی مومنی قصد داشت با عبور از بین سه بازیکن صنعت نفت در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که در محوطه جریمه برخوردی با باتیستا داشت و روی زمین افتاد که صفایی، داور مسابقه دستور به ادامه مسابقه داد.
دقیقه 17: ارسال خطرناک کرار جاسم بعد از دخالت عبدالله‌زاده در محوطه جریمه مقابل پای شیمبا افتاد که شوت دقیق او را نیازمند با واکنش خوب دفع کرد.
دقیقه 19: شوت ریباندشده مومنی را امامعلی قصد داشت با ضربه آکروباتیک تبدیل به گل کند که ضربه او توسط نوشی‌صوفیانی جمع شد.
دقیقه 20: ضربه آزاد پشت محوطه بارانی را نوشی‌صوفیانی به راحتی جمع کرد.
دقیقه 21: شوت راه دور زمینی امیرحسین کریمی در اختیار نوشی‌صوفیانی قرار گرفت.
دقیقه 25: ضربه سزار از پشت محوطه راهی به دروازه پیکان نداشت و به اوت رفت.
دقیقه 27: شوت روی پای کرار از روی ضربه ایستگاهی گوشه سمت چپ محوطه جریمه را نیازمند بعد از ضربه‌ای که ابراهیم‌زاده به توپ زد دفع کرد.
دقیقه 33: پاس مومنی در محوطه جریمه به قاسمی رسید که او قصد داشت با دریبل مدافعان صنعت نفت گلزنی کند که تکل عبدالله‌زاده و در ادامه باتیستا توپ را دور کردند.
دقیقه 34: شیمبا با سر توپ چشم‌نواز به مدافعان پیکان با پای چپ شوت پُر قدرتی از پشت محوطه زد که نیازمند توپ را دفع کرد.
دقیقه 48: شوت فنی پریرا از پشت محوطه از کنار تیرک عمودی دروازه پیکان به بیرون رفت.
دقیقه 49: پاس در عمق عالی دقیق شیمبا به پاکدل رسید که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان راهی اوت شد.
دقیقه 55: ضربه آزاد قاسمی با اختلاف زیادی از دروازه صنعت نفت به اوت رفت.
دقیقه 55: شوت راه دور کرار، نیازمند را برای جمع کردن توپ به دردسر نیانداخت.
دقیقه 60: پریرا قصد داشت با پاس در تیرک دوم پاکدل را صاحب موقعیت کند که توپ بعد از برخورد به پای حق‌وردی روی تور دروازه پیکان فرود آمد.
دقیقه 76: سانتر دافه از جناح راست زمین به سمت چپ رفت و به قاسمی رسید که ارسال او در نهایت با شوت روستایی به بیرون زده شد.
دقیقه 82: شوت تماشایی شیمبا به تیرک افقی دروازه پیکان برخورد کرد و در برگشت هم ضربه سر شادکام را نیازمند به زیبایی تبدیل به کرنر کرد.
دقیقه 83: شادکام باز هم یک فرصت گلزنی دیگر از دست داد و این بار در موقعیتی تک به تک شوت او را نیازمند با پا به کرنر فرستاد.
دقیقه 88: سانتر عالی آرفنگ دافه از جناح راست زمین با شوت روی پای محکم مومنی همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه صنعت نفت به اوت رفت.
دقیقه 1+90: کرار جاسم بعد از حمل توپ حدودا 50 متری اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او راهی اوت شد.
دقیقه 2+90: پریرا با حرکت تند و تیز وارد محوطه جریمه پیکان شد و بعد از آنکه به شیری سر توپ زد، بعد از برخورد با مشکل‌پور روی زمین افتاد تا صفایی یک پنالتی به سود صنعت نفت اعلام کند.
دقیقه 3+90: شیمبا پنالتی‌ای که گرفته بود را به سمت چپ دروازه زد که نیازمند با تشخیص درست و واکنش عالی توپ را مهار کرد.

در حاشیه:

دو تیم برای این مسابقه بازیکن محروم ندارند.
سوشا مکانی، حسین بغلانی و سعید لطفی از صنعت نفت و مرتضی آقاخان، شاهین ثاقبی، ابوالفضل ابراهیمی و مهران موسوی از پیکان غائبان دو تیم در این دیدار هستند.

ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی صنعت نفت 1- پیکان 0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..