تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم ترین اکسسوری های عروس را بشناسید (درباره آرایش عروس زیبا)

مهم ترین اکسسوری های عروس را بشناسید (درباره آرایش عروس زیبا) مهم ترین اکسسوری های عروس را بشناسید 

اکسسوری ها مهم‌ترین اجزای استایل عروس خانمها هستند تا به بهترین نحو ممکن آنها را زیبا و شیک نشان دهند. اکسسوری ها زیبایی عروس را در روز عروسی دوچندان می‌کنند، اکسسوری هاي ضروری که برای همه ی ی ی عروس ها لازم است را در ادامه مشاهده کنید.

اگر زیباترین و مناسب ترین اکسسوری هاي عروس را متناسب با لباس عروس تان انتخاب کنید در مهمترین شب زندگی می درخشید. با انتخاب درست و مناسب اکسسوری عروس در زیباترین شب زندگی تان جلوه عروس و لباسش دو چندان میشود. لازم نیست همه ی ی ی اکسسوری ها یک جا باهم استفاده شوند، مهم این است که یک اکسسوری عروس خاص و زیبا انتخاب کنید.

بدون شک روز عروسی یکی از مهمترین رویداد های افراد بوده که همه ی ی ی دوست دارند در آن زیبا بنظر برسند. برخی تصور می‌کنند مهمترین موضوع انتخاب لباس عروسی است و به موارد دیگر توجهی نمیکنند، اما باید بگویم که در صورتیکه لوازم دیگر مانند کفش، تور یا حتی گوشواره را درست انتخاب نکنید، به هیچ وجه لباس تو چشمگیر نشان داده نمیشود. بهمین دلیل دراین مقاله لیستی از مهم‌ترین اکسسوری ها که برای همه ی ی ی عروس ها لازم است را برای تو جمع آوری کردیم:

مهم ترین اکسسوری های عروس را بشناسید «درباره آرایش عروس زیبا»گوشواره عروس باید با توجه به مدل لباس و موهای آن انتخاب شود

1. دستبند: اگر لباس تان بدون آستین یا دکلته است، حتماً از دستبند استفاده کنید.

2. گوشواره: با توجه به مدل لباس و موها باید انتخاب شود.

3. گردنبند: بهتر است با گوشواره یا دستبند هماهنگ باشد و البته در صورتیکه لباس عروسی یقه اسکی یا یقه بسته است، استفاده از گردنبند توصیه نمیشود.

4. گیره مو: می‌توان گفت امروزه مهمتر از تاج است ودر هر مدل مویی بکار برده میشود.

5. تور: در انتخاب تور عروسی حتماً مدل و جنس لباس عروس را نیز درنظر بگیر.

6. تاج: با توجه به تم عروسی باید انتخاب شود.

حتماً بخوانید :  گالری عکس 60 مدل آرایش عروس 2018 زیباترین متدهای آرایشی 97

مهم ترین اکسسوری های عروس را بشناسید «درباره آرایش عروس زیبا»تاج یکی از اکسسوری هاي عروس

7. کفش: بعد از انتخاب لباس عروس و آرایش مناسب، کفش عروسی مهم‌ترین گزینه به حساب می‌آید.

ممکن است تا به حال متوجه نشده باشید، اما برخی از فلزات جلوه زیباتری با لباسهای کاملا سفید ایجاد می‌کنند. نقره، پلاتین یا مروارید همراه با هایلایتی از طلا انتخاب خوبی برای لباس عروس سفید هستند. باید فلزاتی را انتخاب کنید که همراه لباس عروس شما بهترین جلوه را داشته باشد.

مروارید با تن رنگ نقره اي طبق معمولً با تمام رنگ هاي لباس عروس از سفید یخی گرفته تا نباتی، کرم و شیری ست میشود. مرواریدهایی با تن صورتی یا گلبهی برای عروس خانم هایي که موهای شان بلوند و رنگ پوست شان بور و سفید است بسیار شیک و برازنده است و با تمام طیف هاي رنگ سفید لباس عروس هماهنگی دارد.

مهمترین اکسسوری هاي عروس را بشناسید «درباره آرایش عروس زیبا»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم ترین اکسسوری های عروس را بشناسید (درباره آرایش عروس زیبا)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..