تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسرهای استقلال برای تمدید قرارداد با خارجی‌ها

استقلال که در سال 96 اوج بحران را در قراردادهای تلنبار شده خارجی و داخلی سپری کرد، کم به این و آن تقاص پس نداد.

به گزارش شمانیوز: استقلال که در سال 96 اوج بحران را در قراردادهای تلنبار شده خارجی و داخلی سپری کرد، کم به این و آن تقاص پس نداد. بخشی از بدهی‌های استقلال با کمک دستگاه‌های دولتی و سایر درآمدها پرداخت شد اما مسئله‌ای که درباره آن می‌شود بحث کرد حضور نیروهای خارجی در استقلال است که به آن می‌گوییم هزینه‌های جاری...
استقلال با بحران تازه‌ای مواجه می‌شود که مربوط به بازار است‌‌؛ در دلار 5100 تومانی امروز که نقطه اوج سقوط ریال در سال‌های گذشته است استقلال باید قراردادهای تازه‌ای را تمدید کند‌‌؛ همه به دلار... وینفرد شفر سرمربی استقلال باید به هر قیمت بماند و همان‌طور که می‌دانید او مربی کم قیمت سال گذشته نیست!
1- شفر با قراردادی معقول وارد استقلال شد اما برای اینکه امسال هم بماند طبعاً پول بیشتری می‌خواهد و استقلال باید در این بازار ارز که از اینجا تا لب مرز هم نمی‌شود پیاده رفت پول او را بدهد!
2- مامه تیام در استقلال کارش حسابی گرفته و همه او را می‌خواهند. در واقع این بار بیشتر خریدهای خارجی استقلال جواب داده و این مهاجم هم باید قراردادش تمدید شود اما سؤال این است که پول تیام را چگونه باید با این دلار بالای 5 هزار تومان تهیه کرد؟
3- اگر استقلال عزمی برای تمدید قرارداد بویان داشته باشد باید چه کنیم؟ بویان و تیام مدیر برنامه‌ای مشترک دارند که بعید می‌دانیم بتوانند از او تخفیف چندانی بگیرند. این قراردادهای دلاری که استقلال باید آنها را امضا کند در این نرخ ارز وحشتناک که ما به‌التفاوت عجیبی با ریال دارد چگونه پرداخت خواهد شد؟
این روزها شندیده‌ایم که جپاروف -هافبک استقلال- خریداران زیادی پیدا کرده است. طبیعی است بازیکنی با ویژگی‌های فنی جپاروف را روی هوا می‌زنند و استقلالی‌ها هم به این هافبک خلاق و شوتزن نیاز دارند اما قرارداد دلاری جپاروف را باید چگونه بپردازند؟
دلار سال گذشته همین موقع 3700 تومان بود که امروز در یک جهش ناگهانی همه معادلات را بر هم زده است. از سرمربی استقلال بگیرید تا بازیکنانی که این روزها در این تیم جواب داده‌اند قراردادهایشان به دلار است...
استقلال مثل همه ما در این افزایش بی‌رویه نرخ ارز متضرر شده و قراردادهایی که باید تمدید شوند هزینه‌ای چند برابر روی دست باشگاه می‌گذارند.
مدیریت استقلال مدعی است هزینه‌های جاری را کنترل کرده و بدهی‌ها را تا جایی که می‌شد پرداخت کرده اما امروز با این دلار بالای 5 هزار تومانی چگونه می‌شود قراردادهای خارجی را مدیریت کرد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسرهای استقلال برای تمدید قرارداد با خارجی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..