تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از ۱۰۰ هزار نفر از موزه لوور در تهران بازدید کردند/ افزایش چهار برابری بازدید نوروزی از موزه ملی

بیش از ۱۰۰ هزار نفر از موزه لوور در تهران بازدید کردند/ افزایش چهار برابری بازدید نوروزی از موزه ملینینا رضایی مسئول نمایشگاه لوور در تهران، در خصوص میزان بازدید مردم از موزه لوور در تعطیلات نوروز به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمایشگاه لوور در تهران از ۱۴ اسفند تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه سال جاری ۱۰۴ هزار و ۴۷ نفر بازدیدکننده داشت. موزه ملی نیز از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه پذیرای ۱۵۶ هزار نفر بود.

وی افزود: در واقع نمایشگاه موزه لوور در تهران، تا روز گذشته از مرز صد هزار بازدیدکننده عبور کرده است.

مسئول نمایشگاه لوور در تهران از تاثیر بسیار زیاد برگزاری نمایشگاه لوور در تهران در افزایش بازدید از موزه ملی گفت و اظهار داشت: به نظر می‌رسد که برگزاری این نمایشگاه بازدید از موزه ملی را نسبت به آمار مشابه سال گذشته ۳ تا ۴ برابر کرده است و از این میان ۲۵۷۶ نفر از بازدیدکنندگان خارجی بودند.

انتهای پیام/

در طول عید چند نفر از موزه ملی بازدید کردند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از ۱۰۰ هزار نفر از موزه لوور در تهران بازدید کردند/ افزایش چهار برابری بازدید نوروزی از موزه ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..