تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالان گردشگری سال ۹۶ در کدامیک از نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور داشتند؟

کارنامه کاری جامعه هتلداران ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی سال گذشته/فعالان گردشگری سال ۱۳۹۶ در کدامیک از نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت کردند(ویژه نوروز)به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حضور فعالان صنایع مختلف فعال کشور در مجامع بین‌المللی فاکتور مناسبی برای رونق این صنایع می‌شود. یکی از صنایعی که حضور فعالانش در عرصه‌های جهانی تأثیر بسزایی در چرخش آسان تر چرخ اقتصاد کشور می‌شود، صنعت گردشگری است.

فعالان صنعت گردشگری کشورمان می‌توانند با حضور در مجامع بین‌المللی بازار‌های هدف را شناسایی کنند و روی این اهداف تمرکز کنند. آن‌ها می‌توانند در نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت کنند و علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشورمان از دست‌آورد‌های کشور‌های دیگر مطلع شوند.

افزایش تعاملات فعالان گردشگری کشورمان با فعاان گردشگری کشور‌های دیگر از نتایج مثبت حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی به حساب می‌آید.

فعالان صنعت گردشگری کشورمان در سال ۱۳۹۶ حضور چشمگیری در نمایشگاه‌های بین‌المللی داشتند. آن‌ها در فروردین ماه سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بولیوی و سیزدهمین نمایشگاه cottm چین حضور داشتند. آن‌ها در همین ماه به بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی اوکراین رفتند و حضور در نمایشگاه میلان را نیز تجربه کردند.

رویداد روز ایران در اردیبهشت ماه سال گذشته در کشور آلبانی برگزار شد. این روز بهترین موقعیت برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشورمان بود.

خرداد ماه سال ۱۳۹۱ نیز زمان حضور فعالان گردشگری کشورمان در بازارچه بزرگ اسلامی بود. این بازارچه در سنگاپور برگزار شد و توجه خاصی به گردشگری غذایی داشت.

همچنین حضور در نمایشگاه بین‌المللی هتلداری چین گوانگجو، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ورشو لهستان و جشنواره مهرجان مسقط ۲۰۱۸ در تقویم نمایشگاهی فعالان گردشگری کشورمان ثبت شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالان گردشگری سال ۹۶ در کدامیک از نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور داشتند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..