تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش کاربران ایرانی برای نصب تم تم، جایگزین احتمالی تلگرام

تلاش کاربران ایرانی برای نصب تم تم، جایگزین احتمالی تلگرام

به گزارش خبرآنلاین، پس از واکنش منفی کاربران به احتمال فیلتر تلگرام، علاقمندان به این اپ با جستجو، به مشابه‌ترین پیام رسان خارجی به نام Tam Tam رسیده و اقدام به دانلود و نصب کرده‌اند.

دیتای موجود روی فروشگاه گوگل نشان می‌دهد کاربران ایرانی از اواخر مارس و به خصوص از اول آوریل 2018 اقدام به دانلود و نصب این پیام رسان کرده و این روزها با ارسال کامنت در بخش ری ویوی اپلیکیشن نشان می‌دهند که از این برنامه که شبیه تلگرام بوده و از پروتکل TLS cryptographic برای رمزنگاری پیام‌ها استفاده می‌کند، راضی هستند،هرچند مانند تلگرام کامل نیست.

تم تم علاوه بر نصب روی اندروید{لینک} و آی او اس{لینک}، روی دسکتاپ و لپ تاپ نیز برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس نیز قابل استفاده است.{لینک}

تا قبل از هجوم کاربران ایرانی برای نصب، تم تم روی اندروید حدود 1 میلیون بار و روی آی او اس حدود 300 هزار بار دانلود شده بود.

تم تم متعلق به کمپانی روسی Odnoklassniki است که موسس و مدیر آن «آلبرت پوپ کوف» آن را در سال 2008 به گروه اینترنتی Mail.RU فروخت که مقر آن در مسکو است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش کاربران ایرانی برای نصب تم تم، جایگزین احتمالی تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..