تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام‌رسان سروش در بین ده اپلیکیشن محبوب پلی‌استور قرار گرفت +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بحث فیلترینگ پیام رسان تلگرام مدتی است که در کشور مطرح  است . طبق گفته های علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس  طی تصمیمات  اتخاذ شده، حداکثر تا پایان ماه جاری (فروردین ماه) تلگرام جای خود را به یک پیام رسان داخلی  خواهد داد.

در میان این جایگزین‌ها، نام پیام‌رسان داخلی  "سروش "  به چشم می‌خورد که با فرهنگ سازی‌های انجام شده در حال حاضر بسیاری از کاربران ایرانی، به این نرم افزار روی آورده و از آن استفاده می کنند.
 
جالب است بدانید پس از اقبال کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی، "سروش" برای اولین‌بار در میان ده اپلیکیشن محبوب (براساس دانلود) کاربران ایرانی پلی‌استور گوگل قرار گرفته است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام‌رسان سروش در بین ده اپلیکیشن محبوب پلی‌استور قرار گرفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..