تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی گلادیاتورها در نیوکمپ مقابل بارسلونا/شکست سنگین منچسترسیتی با توفان لیورپول

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در دومین شب از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو دیدار دیگر از ساعت 23 و 15 دقیقه برگزار شد که بارسلونا موفق شد رم را شکست دهد و لیورپول دیگر تیم انگلیسی این مرحله یعنی منچسترسیتی را مغلوب کرد.

بارسلونا 4 - رم 1/ خودکشی گرگها در نیوکمپ با 2 گل به خودی

تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رم بود که موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست دهد.رمی ها در نیمه نخست با پرس و دفاعی خوب بارسا را از رسیدن به دروازشان ناکام گذاشته بودند اما در دقیقه 38 این نیمه،  دنیله دروسی کاپیتان رم پاسی را که برای مسی ارسال شده بود را قطع کرد اما توپ وارد دروازه خودشان شد تا گل نخست بارسا را کایپتان رم به ثمر رسانده باشد.

در نیمه دوم نیز سبک بازی تغییر نکرد و بارسا با میدان داری قصد نزدیک شدن به دروازه گرگها را داشت و در دقیقه 55 باز هم رمی ها یک گل به خودی زدند. مانولاس به اشتباه دروزاه خودی را باز کرد. چهار دقیقه بعد رم که جلو کشیده بود روی یک ضد حمله گل سوم را دریافت کرد و پیکه این گل را به ثمر رساند.

جالوروسی پس از دریافت گل سوم سراپا حمله شد و موقعیت های زیادی داشت اما ترشتگن به خوبی این موقعیت ها را از آنها گرفت . در نهایت در دقیقه 80 ادین ژکو موفق شد یک گل برای رم به ثمر برساند و بازی را سه بر یک کند.  در دقیقه 87 مسابقه لوئیز سوارز گل چهارم را نیز برای آبی اناری ها به ثمر رساند تا کار رم را در همین ورزشگاه نیوکمپ تمام کرده باشند.

خودکشی گلادیاتورها در نیوکمپ مقابل بارسلونا/شکست سنگین منچسترسیتی با توفان لیورپول

لیورپول 3 - منچسترسیتی 0/جهنم آنفیلد پپ و شاگردانش را سوزاند

لیورپول در ورزشگاه آنفیلد موفق شد با سه گل صدرنشین مقتدر لیگ جزیره را در هم بکوبد. شاگردان کلوپ بازی را توفانی آغاز کردند و در دقیقه 12 محمد صلاح ستارخ مصری لیورپول روی حرکتی که خودش شروع کرده بود و با همکاری فیرمینیو ادامه داد گل نخست بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 20 مسابقه چمبرلین با شوتی پرقدرت و دیدنی از پشت محوطه جریمه سیتی گل دوم سرخ های آنفلید را به ثمر رساند.  شاگردان گواردیولا که تحت تاثیر بازی فوق العاده شاگردان کلوپ قرار گرفته بودند گل سوم را در دقیقه 31 دریافت کردند. باز هم روی حرکت صلاح و سانتر دیدنی او، سادیو مانه با ضربه سر گل سوم لیورپول را به ثمر رساند.

لیورپول در ثانیه های پایانی نیمه نخست میتوانست گل چهارم را هم به ثمر برساند که ضربه سر فن دایک به طور خطرناک به کنار دروازه سیتی رفت.  در نیمه دوم مسابقه مهمترین اتفاق مصدومیت محمد صلاح ستاره بازی بود که در دقیقه 52 از زمین بازی خارج شد.  در این نیمه به جز گل آفساید گابریل ژسوس برای من سیتی اتفاق خاص دیگری نیفتاد و بازی با همین نتیجه سه بر صفر به پایان رسید تا کار آبی های شهر منچستر در دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد بسیار دشوار شده باشد.

خودکشی گلادیاتورها در نیوکمپ مقابل بارسلونا/شکست سنگین منچسترسیتی با توفان لیورپول

انتهای پیام/

پیروزی بارسلونا و لیورپول مقابل رم و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی گلادیاتورها در نیوکمپ مقابل بارسلونا/شکست سنگین منچسترسیتی با توفان لیورپول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..