تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جادوی شفر؛ تیم گلزن با بازیکنان گل‌نزن

 وب‌سایت نود: استقلال در این روزها کوچکترین شباهتی با تیم بحران‌زده چند ماه گذشته ندارد. تفاوت این دو تیم آنقدر زیاد است که باورش سخت است فاصله این دو تیم با هم تنها یک نیم‌فصل بوده است. تیم بحران‌زده اول لیگ با تیم مقتدر انتهای لیگ اما همچنان یک شباهت دارد. شباهتی که ارزش کار شفر را بیش از پیش نشان می‌دهد. استقلال همچنان مهاجم گلزن ندارد. تغییر تاکتیک‏، خرید بازیکن جدید، تغییر پست بازیکن‌ها هیچ کدام باعث نشد تا این مشکل آبی‌ها حل شود. با تمام تمهیداتی که شفر در این هفته‌ها به کار گرفته است بهترین مهاجم آبی‌ها جابر انصاری است با تنها ۴ گل زده.

از آن سو اما خط حمله استقلال با ۳۴ گل زده بعد از پرسپولیس و ذوب‌آهن در رده سوم قرار دارد. جمع شدن دو آمار متناقض در یک تیم، جادویی است که شفر انجام داده است. به بهترین گلزنان تیم‌های لیگ برتری نگاهی می‌اندازیم، بجز سه تیم همه تیم‌های لیگ برتر مهاجم یا بازیکنی دارند که تعداد گل‌هایش بیش از گل‌های بهترین گلزن استقلال بوده است.

پرسپولیس- علیپور: ۱۸ گل

ذوب‌آهن- تبریزی: ۱۳ گل

پدیده- قاضی: ۱۰ گل

صنعت نفت آبادان- پریرا: ۱۰ گل

سپاهان- ساسان انصاری: ۹ گل

نفت تهران- عیسی آل کثیر: ۸ گل

سایپا- مهدی ترابی: ۸ گل

فولاد- زهیوی: ۶ گل

سپیدرود- نزهتی: ۶ گل

تراکتورسازی- ایرانپوریان: ۶ گل

پیکان- آقاخان: ۶ گل

گسترش فولاد- خالقی‌فر و بابایی: ۵ گل

استقلال- جابر انصاری و جپاروف و شجاعیان: ۴ گل

پارس جنوبی- سینگ و نانگ و دشتی: ۴ گل

استقلال خوزستان- یونس دلفی و مارینی: ۴ گل

سیاه‌جامگان- ملکیان: ۳ گل

همانطور که در این جدول مشخص است سیاه‌جامگان تنها تیمی است که بهترین گلزنش سه گل به ثمررسانده و آمارش بدتر از بهترین گلزن استقلال است. استقلال خوزستان و پارس جنوبی هم شرایط مشابهی با استقلال دارند با این تفاوت که یکی از آنها سقوطش قطعی شده و دیگری به لطف داشتن سه بازیکن چهارگله خودش را در رده‌های میانی جدول حفظ کرده است. تیم شفر اما با این آمار سومین خط حمله لیگ است و شانس زیادی برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر دارد که البته باید به آن صعود در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال زیاد قهرمانی در جام‌حذفی را هم اضافه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جادوی شفر؛ تیم گلزن با بازیکنان گل‌نزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..