تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم جدید اصغر فرهادی فیلم افتتاحیه جشنواره کن شد

فیلم جدید اصغر فرهادی فیلم افتتاحیه جشنواره کن شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ با فیلم «همه می‌دانند» جدیدترین فیلم اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار کار خود را شروع می‌کند.

فرهادی اگرچه سال پیش با فیلمی در جشنواره کن حضور نداشت اما در مراسم افتتاحیه کن حاضر بود و از کن به عنوان مکانی برای دیالوگ مردم از طریق سینما یاد کرد.

پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم بازیگران اسپانیایی برنده اسکار و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی در «همه می‌دانند» بازی می‌کنند.

این فیلم که هشتمین فیلم اصغر فرهادی است با بازی ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ در کنار بازیگران اصلی آن ساخته شده است.

در حالی که «آموزش بد» ساخته پدرو آلمودوار در سال ۲۰۰۴ به عنوان فیلم افتتاحیه کن انتخاب شده بود، برای دومین بار یک فیلم اسپانیایی‌زبان آغازگر این جشنواره شده است. در همین حال در سال‌های اخیر این نخستین باری است که فیلمی غیرفرانسوی یا غیرآمریکایی آغازگر کن بوده است.

فرهادی پیش از این دو با فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن حضور داشته که شامل «گذشته» در سال ۲۰۱۳ و «فروشنده» در سال ۲۰۱۶ بوده است. «فروشنده»‌ دو جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد را برای بازی شهاب حسینی کسب کرد.

انتهای پیام/

همه می دانند در جشنواره کن اکران می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم جدید اصغر فرهادی فیلم افتتاحیه جشنواره کن شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..