تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از قصاص عامل قتل سه مامور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران تا حراج سکه از شنبه 18فروردین

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزانه هزاران پست در شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان گوناگون به اشتراک گذاشته می شود که هرکدام باز دید کنندگان خاص خود را دارد. این تصاویر که توسط کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود، گاهی اوقات تکراری و گاهی هم ناب و دیده نشده است که حجم انبوهی از نظرات را به دنبال دارد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دلیل مشغله زیاد موفق نشدید شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خود را چک کنید و در جریان اخبار و وقایع روز قرار بگیرید، در این بسته خبری می‌توانید در جریان آنها قرار بگیرید.

حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران در جریان سفرش به ترکیه  با ولادیمیر پوتین، همتای روسی‌اش دیدار و گفت‌وگو کرد



عامل قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران به سه بار قصاص محکوم شد/ متهم این پرونده علاوه بر سه مرتبه قصاص به حبس نیز محکوم شده است.

ایرانی‌ها در ۱۳ روز تعطیلات نوروز امسال با میانگین مصرف روزانه ۹۷.۱ میلیون لیتر، در مجموع یک میلیارد و ۲۶۶.۳ میلیون لیتر بنزین مصرف کردند.



نسیم نجفی اقدم شب گذشته در ساختمان یوتیوب در کالیفرنیا چند نفر را زخمی و سپس اقدام به خودکشی کرد.


افتضاح امنیتی تلگرام-پیام رسانی که ادعا ی امن‌ترین پیام رسان دنیا را دارد به مدت 4 سال است که نتوانسته باگش را برطرف کند و این در حالی است که نرم افزار سروش این باگ را به سرعت برطرف کرد.

گاف سریال پایتخت- پریشب ارسطو ساعت و انگشترش تو دریا افتاده بود و این در حالی است که در قسمت بعد در دستش قرار داشت.

جدول فروش هفتگی فیلم‌های سینمای ایران

حراج سکه از شنبه آغاز می‌شود-دبیر کل بانک مرکزی از آغاز حراج سکه در بانک کارگشایی از روز شنبه ۱۸ فروردین ماه خبر داد.

مدارس ابتدایی حداقل تا 13 خرداد باز است -مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:بدلیل تعطیلات ناشی از آلودگی هوا، مدارس ابتدایی حداقل تا ۱۳ خرداد فعال هستند.

قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت:مردم مطمئن باشند هزینه‌های سلامت‌شان افزایش نمی‌یابد. تا زمانی که ما هستیم اجازه نمی‌دهیم اصول اولیه‌ای که مربوط به طرح تحول سلامت و کاهش پرداختی از جیب مردم است، از بین برود. مردم مطمئن باشند هزینه‌های آن‌ها افزایشی نخواهد داشت.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از قصاص عامل قتل سه مامور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران تا حراج سکه از شنبه 18فروردین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..