تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطره‌ای جالب از مادر استقلالی بازیگر محبوب تلویزیون

محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت علاوه بر خودش، مادرش نیز استقلالی است. او خاطره‌ای جالب از دوران کودکی خود نقل می‌کند

 به گزارش شمانیوز، محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت علاوه بر خودش، مادرش نیز استقلالی است. او خاطره‌ای جالب از دوران کودکی خود نقل می‌کند: «مادرم به حدی استقلالی بود که سر بازی‌های این تیم استرس می‌گرفت و نمی‌توانست بازی‌ها را کامل ببیند. ۵ دقیقه بازی را نگاه می‌کرد و بعد تلویزیون را خاموش می‌کرد و با تسبیح ذکر می‌گفت و صلوات می‌فرستاد تا استقلال برنده شود. دوباره ۵ دقیقه بازی را می‌دید و تلویزیون را خاموش می‌کرد و آخرش می‌دید نتیجه چند-چند شده، ما هم محکوم بودیم فوتبال‌ها را همین شکلی تماشا کنیم.»
خبر ورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطره‌ای جالب از مادر استقلالی بازیگر محبوب تلویزیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..