تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران خودرو در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول حضور می یابد

به گزارش شمانیوز: با توجه به مزیت های صادرات قطعه، به منظور بهره برداری از ظرفیت های موجود قطعه سازی در گروه صنعتی ایران خودرو و در راستای حضور در شبکه تامین خودروسازان و قطعه سازان جهانی، این خودروساز در نمایشگاه اتومکانیکا در شهر استانبول ترکیه حضور فعالی خواهد داشت.

بر مبنای این گزارش، درحال حاضر ایران خودرو،‌ قطعات مورد نیاز مشتریان را به صورت OEM یا غیریدکی در بخش های قطعات ریخته گری، پرسی و ماشین کاری شده به بازارهای هدف صادر می کند.

حجم صادرات قطعه توسط ایران خودرو در سال 96 نسبت به سال 95 افزایش چشم‌گیری داشته و نزدیک به دوبرابر شده است.

بازارهای هدف صادراتی قطعات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو، ترکیه و برخی از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه،‌ ایتالیا و اسپانیا است. ایران خودرو توانسته با تولید قطعات با کیفیت و استاندارد جهانی سهم مناسبی از بازار قطعات خودروسازان معتبر جهانی را کسب کند.

گفتنی است، نمایشگاه اتومکانیکا از نمایشگاه های معتبر بین المللی است که هر ساله در شهرهای مهم صنعتی در جهان برگزار می شود و در آن خودروسازان و قطعه سازان از سراسر جهان دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش می گذارند. این نمایشگاه از 16 تا 19 فروردین ماه در استانبول برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران خودرو در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول حضور می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..