تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در اعتراض به کشتار مردم غزه هک‌ شد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی جنایت دیگری که توسط رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در جریان تظاهرات مسالمت آمیز «راهپیمایی بازگشت» رخ داد، یک هکر به نشانه اعتراض، سایت‌های اصلی این رژیم غاصب را هک کرد. 

در جریان راهپیمایی بازگشت، تعداد زیادی از جوانان فلسطینی به تظاهرات پرداختند که با واکنش آتشین رژیم غاصب مواجه شد. چند جوان فلسطینی از آغاز تظاهرات روز بازگشت به شهادت رسیده‌اند.

پس از این اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، یک هکر برای اعتراض به این اقدام بیش از 12 سایت اصلی این رژیم از جمله ادارات، بیمارستانها و وبگاه ارتش را هک کرد. این هکر در تمام سایت‌ پیام مشخصی با این محتوا را به نمایش گذاشت «قدس، پایتخت فلسطین است». 

هک‌شدن سایت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در اعتراض به کشتار مردم غزه

انتهای پیام/

بیش از 12 سایت اصلی رژیم صهیونیستی هک شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در اعتراض به کشتار مردم غزه هک‌ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..