تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۲۶)

در مطلب امروز جدیدترین پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۲۶ را از لحظه ها و مکان های مختلف برای شما آورده ایم . لطفا برای مشاهده این تصاویر با نیک صالحی همراه باشید .

تصاویر و پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۲۶

نیلوفر امینی فر با انتشار عکس زیر نوشت :

یکسال گذشت
ایا بزرگ تر شدیم ؟!!؟
ایا قدر لحظه ها وادمها را دانستیم
زمان از باد سرعتش بیشتر است
مبادا
چند ساعت دیرتر به زندگی کردن فکر کنید،
باید تاخت،
باید زد به سیم آخر،
باید دل به دریا زد،
باید کرد آن کاری را که باید،
باید خواست تا بشود …
هیچ چیز در این زندگی
آنقدر سخت نیست که هیچ وقت حل نشود !
هیچ چیز آنقدر تلخ نیست که رَد نشود !
هیچ چیز آنقدر بد نیست که خوب نشود !
یا حق

پست های اینستاگرامی هنرمندان-326نیلوفر امینی فر

سید علی صالحی با انتشار عکس زیر نوشت :

خیلی هامون به هنر نمایی بازیگران پایتخت خندیدیم وقتی که در محاصره عوامل داعش گیر کردند اما چند نفرمون گریه کردیم؟ کیا ترسیدند؟ کیا به فکر فرو رفتند؟ کیا خدا رو بابت این امنیت و آزادی شکر کردند؟ واقعا این امنیت رو مدیون چه کسانی هستیم ؟! حالا در سایه این امنیته که به شوخیای در مورد داعش میخندیم چون غیور مردهامون نگذاشتند رعب و وحشت داشته باشیم و آب تو دلمون تکون بخوره .

ممنون عوامل سریال پایتخت که خانواده داغ دار شهدای مدافعین حرم رو یادمون آوردید ممنون خانواده های عزیز مدافعین حرم که نگذاشتید ناموس ایرانی بی حرمت بشه ، برای این مملکت و کشور جان دادید و خون دادید و خانواده ، اساسا رسالت برنامه سازی خوب اینه که دارای پیام باشه ، سریال پایتخت از سری اول تا الان این رسالت به درستی انجام داده ، من هم افتخار همکاری در پایتخت سه داشتم ، دمتون گرم رفقا

پست های اینستاگرامی هنرمندان-326سریال پایتختعکس ها و پست های اینستاگرامی هنرمندان-۳۲۶

روشنک عجمیان با انتشار عکس زیر نوشت :

آرامش باید از درون تو شروع شود هرگز آن‌را در بیرون‌جستجو نکن زیرا همه آنها آرامش های مجازی هستند و برای مدت کوتاهی می توانند در زندگی تو تاثیر بگذارند.. از درون شروع کن‌به تایید کردن خودت،خودت را آنگونه که هستی دوست داشته باش تا این عشق در همه بدن تو جاری شود اینجاست که دیگر نیازی به تایید و دوست داشتن دیگران نخواهی داشت و وقتی نیاز نداشته باشی به طور معجزه آسا دیگران تو را تایید می کنند و دوستت خواهند داشت.

با خودت در آرامش باش آنگاه دنیای اطرافت در آرامش فرو می رود.

پست های اینستاگرامی هنرمندان-326روشنک عجمیان

لیلا اوتادی با انتشار عکس زیر نوشت :

❤اگر خودت دلت صافه
فکر نکن همه مثل خودتن ❤وقتی با یکی قهر کردی پشت سرش حرف نزن شاید دوباره بخوای باهاش دوست بشی ❤وقتی ناراحتی تصمیم نگیر ❤وقتی دیر میشه عجله نکن ❤وقتی یکیو دوسش داری زود بهش نگو بذار خودش بفهمه ❤وقتی خیلی خوشحالی به کسی قول نده ❤وقتی یکی دلتو شکست سر یکی دیگه تلافی نکن ❤وقتی بغضت گرفته پیش هرکی گریه نکن،شاید همون دشمنت باشه از ته دل خوشحال بشه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست های اینستاگرامی هنرمندان معروف (۳۲۶)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..