تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم پیمان می شویم تا سال درخشانی را برای ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی رقم بزنیم

به گزارش شمانیوز: دکتر علی ربیعی در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: بهار امسال پنجمین عیدی است که ما در کنار هم مشغول خدمت به مردم هستیم. در این مدت هر سال موفقیت هایی بدست آمده و کارهایی برای ارتقاء خدمات انجام شده است.

وی ادامه داد: سال ٩٦ نیز اقدامات خوبی برای خدمت رسانی انجام شد و البته این سال با سختی هایی نیز همراه بود و می توانیم بگوییم که سال پررنجی را پشت سرگذاشتیم.

هم پیمان می شویم تا سال درخشانی را برای ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی رقم بزنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال ٩٧ امیدواریم اقدامات دولت بر زندگی مردم اثر بیشتری داشته باشد و مردم نتیجه خدمات دولت را در زندگی خود احساس کنند. در حال حاضر شرایطی ایجاد شده است که در مناطق دوردست کشور و همچنین مناطق مختلف تهران وقتی با مردم صحبت کنیم؛ مردم با وجود درخواستها، نیازها و نقدها این تصور را دارند که ما قصد خدمت داریم و همین دیدگاه مردم، نقطه قوت ما است.

دکتر ربیعی با بیان اینکه انسان پر از آرزو است و بشر بدون آرزو زنده نمی ماند، اظهار داشت: آرزو است که هدف را می سازد. در زندگی شخصی و اجتماعی این موضوع وجود دارد؛ فعالیت سازمانی نیز بخشی از زندگی اجتماعی ما است و باید برای سازمانمان آرزوی سازمانی تعریف کنیم.

وی موفقیت در تحقق اهداف و برنامه ها را مستلزم داشتن آرزوهای بزرگ و انجام اقدامات کوچک عنوان کرد و گفت: باید کارها و موفقیت های کوچک را قدر بدانیم و به آنها توجه کنیم و با کارهای کوچک اقدامات بزرگ را سامان دهیم.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: یکی از مشکلات فرهنگی ما این است که تصور می کنیم کس دیگری باید مشکلات ما را حل کند درحالی که ما خودمان باید مشکلات را حل کنیم. بر همین اساس نباید اهمیت اقدامات فردی را نادیده بگیریم و همه با هم به گونه ای اقدام کنیم که در پایان سال بتوانیم بگوییم که ما هرآنچه در توان داشتیم برای تحقق اهداف سازمان و خدمت به مردم تلاش کردیم و از هیچ اقدامی فروگذار نکردیم.

دکتر ربیعی از مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین و تمامی مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی بابت تلاش های آنان در مسیر تحقق اهداف عالیه سازمان تشکر کرد و گفت: در این سالها همواره تلاش کرده ایم که سازمان را از مسائل حاشیه ای دور کنیم و برای به کارگیری شایستگان در این سازمان تلاش کرده ایم.

وی ایجاد اصلاحات ساختاری در سازمان تأمین اجتماعی را با اصلاح رفتارهای فردی قابل انجام دانست و افزود: باید شیوه ها و رویه های کاری را اصلاح کنیم و غم خوار و دستگیر و مددکار مردم باشیم.

هم پیمان می شویم تا سال درخشانی را برای ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی رقم بزنیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: گسترش خدمات غیرحضوری در ردیف مهمترین اولویت های سال ٩٧ است

دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این دیدار اظهار داشت: برای سال ٩٧ از هیچ اقدامی برای توسعه خدمات به جامعه کوتاهی نخواهد شد و گسترش خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در ردیف مهم‌ترین اولویت‌ها است.

دکتر نوربخش با بیان اینکه در سال ٩٦ با وجود محدودیت های فراوان خدمات سازمان تأمین اجتماعی به نحو مناسبی به جامعه تحت پوشش ارائه شده است، افزود: در بخش مستمری بازنشستگان، تمامی تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به موقع انجام شده است و در بخش پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز در پایان سال ٩٦ شرایط بهتری نسبت به سال قبل داریم.

وی با بیان اینکه مجموع حق بیمه دریافتی سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته به ٦٣ هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: تمامی این مبلغ برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش هزینه شده است و این سازمان بدون اتکاء به منابع عمومی تعهدات و خدمات مورد نیاز جامعه تحت پوشش را ارائه داده است.

دکتر نوربخش با اشاره به تصویب پرداخت ٥٠ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در بودجه سال ٩٧ کشور، اظهار داشت: این مصوبه نقطه عطفی برای ارتقاء همه جانبه خدمات سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اصلاح ساختار این سازمان را از برنامه های اصولی سال ٩٧ برشمرد و گفت: با توجه به اینکه از آخرین اصلاح ساختاری سالهای زیادی سپری شده است، اصلاح ساختار سازمانی ضروری است و این کار در سال ٩٧ در دستور کار قرار دارد.

منبع: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم پیمان می شویم تا سال درخشانی را برای ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی رقم بزنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..