تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پودینگ تافی؛ صبحانه‌ای متفاوت و خوشمزه

مجله سرآشپز - سارا خسرویان: پودینگ تافی، یک صبحانه کاملا مقوی و خوشمزه است که پیشنهاد میکنیم حتما امتحان کنید.

مواد مورد نیاز:


آرد (الک شده): 2 پیمانه کره (نرم شده): 14 ق س تخم مرغ: 2 عدد شکر قهوه ای: یک و سه چهارم پیمانه خرما: 170 گرم آب: 1 پیمانه نمک: 1 ق چ بیکینگ پودر: 2 ق چ خامه صبحانه: دوسوم پیمانه  پودینگ تافی


روش پخت


1. خرما را همراه آب و بیکینگ پودر درون قابلمه ای ریخته و به مدت 5 دقیقه روی حرارت بگذارید تا به جوش آید. بعد آن را از روی حرارت بردارید و در دستگاه غذاساز همراه با آب کاملا مخلوط کنید.


2. آرد را همراه با 9 قاشق سوپخوری کره داخل کاسه ای به وسیله همزن برقی مخلوط کنید. بعد تخم مرغ، 1 پیمانه شکر قهوه ای و نمک را به آن افزوده و به هم زدن ادامه دهید تا کاملا مخلوط شود. سپس آن را به مخلوط خرما اضافه کرده و با همزن برقی مخلوط کنید.


3. مخلوط مواد را با استفاده از قاشقی داخل قالب های مافین که از قبل با مقداری روغن مایع چرب شده، بریزید.


4. قالب را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 190 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 25 دقیقه قرار دهید تا بپزد.


5. برای تهیه سس تافی: بقیه شکر قهوه ای را همراه با خامه و بقیه کره داخل قابلمه ای کوچک ریخته و با استفاده از چنگالی بزنید تا مخلوط شود. بعد برای چند دقیقه بر روی حرارت پایین قرار دهید تا به جوش آید.


6. پودینگ را از فر خارج کرده و در ظرفی برگردانید. بعد سس تافی را روی آن بریزید و با میوه های دلخواه تزیین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پودینگ تافی؛ صبحانه‌ای متفاوت و خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..