تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن نوزاد 16 روزه توسط میمون! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حادثه ای وحشتناک در هندوستان یک نوزاد 16 روزه هندوستانی،  پس از قاپیده شدن توسط یک میمون به قتل رسید. در این حادثه که در روستایی در منطقه " تلبستا" رخ  داد این نوزاد در حالی که در نزدیکی مادرش به خواب رفته بود توسط این میمون قاپیده شد. پس از این حادثه حدود 2000 نفر از افراد محلی و پلیس جستجوی خود را برای پیدا کردن نوزاد آغاز کردند.

کشته شدن نوزاد 16 روزه توسط میمون! فیلم

سرانجام جسد بی جان این نوزاد روز شنبه و در یک چاه پیدا شد. بنا به گفته پلیس هندوستان آثار جراحت در چند نقطه از بدن نوزاد مشهود بود. سخنگوی پلیس هند در این خصوص گفت : " این نوزاد در کنار مادرش خوابیده بود که ناگهان توسط یک میمون ربوده شد. مادر نوزاد سراسیمه به دنبال میمون دوید اما این حیوان بلافاصله ناپدید شد."

گفتنی است؛ بنا به اعلام پلیس قرار است پیش از  انجام مراسم خاکسپاری ، کالبدشکافی روی بدن این نوزاد  انجام شود.

انتهای پیام/

مرگ دلخراش یک نوزاد توسط میمون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن نوزاد 16 روزه توسط میمون! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..