تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور «گرگ بازی» در جشنواره جهانی فیلم فجر

حضور «گرگ بازی» در جشنواره جهانی فیلم فجرمحمد علی نجفی تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «گرگ بازی» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم در بازار جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد و رونمایی آن در این جشنواره خواهد بود. پس از آن برای اکران اقدامات لازم را انجام می دهیم.

گفتنی است؛ علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهیمه امن زاده، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده دل، محمدرضا مالکی و امیرحسین قدسی در "گرگ بازی" مقابل دوربین رفته اند.

"گرگ بازی" درباره چند دوست قدیمی است که یک شب در خانه موروثی یکی جمع می شوند. با ورود مهمانان تازه وارد ماجراهای عجیبی رخ می دهد…

"گرگ بازی"به کارگردانی عباس نظام دوست و تهیه کنندگی محمد علی نجفی است.

انتهای پیام/

چه خبر از اکران فیلم گرگ بازی؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور «گرگ بازی» در جشنواره جهانی فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..