تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف مرگبار دو دختر دانشجو با درخت + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جسد دو دختر 18 ساله اهل همپشر انگلیس که بطرز وحشتناکی با خودرو به یک درخت برخورد کرده بودند از لابلای لاشه ماشین بیرون کشیده شد. یک عابر پیاده  روز چهارشنبه و حوالی ساعت 5.30 پس از مشاهده این صحنه بلافاصله با پلیس تماس گرفت.

راننده این خودروی فیات 500 به همراه مسافر آن در صحنه حادثه جان خود را از دست داده بودند. یکی از این دو قربانی اهل باسینگس توک و دیگری اهل هووک و هر دو مشغول تحصیل در کالج سایموند واقع در وینچستر بودند.

گفتنی است؛ پلیس رانندگی محلی انگلیس تحقیقات خود را برای کشف علت دقیق این حادثه رانندگی آغاز کرده است.

تصادف مرگبار دو دختر دانشجو با درخت + عکستصادف مرگبار دو دختر دانشجو با درخت + عکس

تصادف مرگبار دو دختر دانشجو با درخت + عکس

تصادف مرگبار دو دختر دانشجو با درخت + تصاویر

انتهای پیام/

پیدا شدن جنازه دو دختر نوجوان در لاشه ماشین + عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف مرگبار دو دختر دانشجو با درخت + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..