تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی بارسلونا درمورد دیدار با رم هشدار داد

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگرچه بسیاری رم را بهترین قرعه برای بارسلونا می دانستند، اما والورده معتقد است صدرنشینی رم و صعود به این مرحله اتفاقی نبوده است.

دیدار با رم: "با تماشای بازی های مرحله گروهی در می  یابیم که صدرنشینی رم و صعود آنها به این مرحله اتفاقی نبوده است. رم حریفی هجومی است که در دفاع مقتدرانه عمل کرده و پاس دادن را برای ما دشوار خواهد کرد. پس ما نیز همانند رم 50 درصد شانس داریم.

 

نگرانی های من شامل سبک بازی، استراتژی و پرس بالای حریف خواهد بود. هر دو هجومی بازی می کنند و ما باید در تلاش برای یافتن تسلط بر جریان بازی باشیم. امیدوارم شرایط نوکمپ همانند بازی با چلسی باشد و هواداران کنار ما باشند.

 

بعید می دانم با سطح قدرت تیم ها در چنین مرحله ای تکلیف بازی در دور رفت مشخص شود اما ما می دانیم که تنها ارائه بازی خوب کافی نخواهد بود. هیچ یک از تیم ها کاندیدای اول صعود نیستند و وقتی بازی اغاز شد همه چیز به عملکرد درون زمین بستگی دارد."

 

شرایط لیونل مسی: "او نسبت به روزهای اخیر شرایط بهتری دارد. من نمی دانم در آرژانتین چه می گذرد اما مسی بازیکنی خاص در دنیای فوتبال است."

 

رویارویی آلیسون و تراشتگن: "من معتقدم الیسون هم گلر باکیفیتی است اما ما از اینکه تراشتگن را در اختیار داریم خوشحال هستیم."

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

هشدار سرمربی بارسلونا در مورد دیدار با رم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی بارسلونا درمورد دیدار با رم هشدار داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..