تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ابراهیم تاتلیس» در مسیر تبریز!

برخی منابع خبری اعلام کردند با هماهنگی ساغلام سرمربی تراکتور و دعوت علی پولاد سرمایه گذار بزرگ تبریزی، ابراهیم تاتلیس در کنسرت رحیم شهریاری اجرا خواهد شد، حضور خواهد یافت.

به گزارش شمانیوز، حضور ابراهیم تاتلیس خواننده سرشناس ترکیه ای در تبریز یک اتفاق عجیب به شمار می آید. این خواننده که بارها به مردم ایران ابراز علاقه مندی کرده است در حالی ممکن است در تبریز حضور یابد که بخاطر سو قصد مسلحانه سال هاست دیگر در صحنه خوانندگی حضور ندارد.
پس از پخش صدای ابراهیم تاتلیس در سریال پایتخت که از صدا و سیمای ایران شنیده شد برخی منابع خبری اعلام کردند با هماهنگی ساغلام سرمربی تراکتور و دعوت علی پولاد سرمایه گذار بزرگ تبریزی، ابراهیم تاتلیس در کنسرت بزرگ تبریز 2018 که توسط رحیم شهریاری اجرا خواهد شد، حضور خواهد یافت.تا زمان اعلام رسمی مسئولان آذربایجان شرقی این خبر مورد تایید نمی باشد.

رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ابراهیم تاتلیس» در مسیر تبریز!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..