تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزییات از دریافت وام ازدواج در سال ۹۷

به گزارش شمانیوز،سیدناصر موسوی لارگانی در خصوص زمان اجرایی شدن وام ۱۵ میلیون تومانی ازدواج در سال ۹۷، اظهار داشت: طبق قانون بودجه سال ۹۷، وام ازدواج از ابتدای سال باید ۱۵ میلیون تومان پرداخت شود، اما بانک‌ها وام‌های خود را در ماه‌های اسفند و فروردین پرداخت قطع می‌کنند، چراکه این بازه زمانی برای حسابرسی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید از ابتدای سال وام ازدواج ۱۵ میلیون اجرایی شود، گفت: دولت قانون بودجه سال ۹۷ را ابلاغ کرده است، اما این احتمال وجود دارد که آیین نامه‌های موردنیاز این کار تنظیم نشده و بانک مرکزی همچنان اجرای آن را به بانک‌های زیر مجموعه خود ابلاغ نکرده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم شورای اسلامی، ادامه داد: با این وجود وام ازدواج ۱۵ میلیون تومانی باید از ابتدای اردیبهشت ماه پرداخت شود تا جوانان رغبت بیشتری برای تشکیل خانواده داشته باشند هر چند که ۱۵ میلیون تومان نیز جوابگوی هزینه ازدواج و تشکیل خانواده نیست.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج و ازدیاد جمعیت، گفت: مقام معظم رهبری دراین زمینه دغدغه ونگرانی‌هایی دارند، بنابراین اگر بانک‌ها از عهده پرداخت وامی بیش از ۱۵ میلیون بر می‌آیند، باید پرداخت کنند تا دغدغه حضرت آقا برطرف شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با این حساب پرداخت وام ازدواج از ابتدای سال باید اجرایی شود و انتظار می‌رود که بانک‌ها از اردیبهشت ماه نسب به پرداخت وام ۱۵ میلیونی ازدواج اقدام کنند./خانه ملت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزییات از دریافت وام ازدواج در سال ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..