تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی پرواز منظم چهار شیء درخشان عجیب در آسمان +فیلم

ویدئوی پرواز منظم چهار شی درخشان عجیب در آسمان + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرواز چند شیء پرنده درخشان را در آسمان سان فرناندو ولی واقع در شهر لس آنجلس آمریکا به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این اشیاء پرنده عجیب با سرعت زیاد در آسمان حرکت می کنند و برخی مواقع نیز ارتفاع خود را با سطح زمین کم می کند.

یک شهروند لس آنجلسی با نام  " لوئیز رودریگز" که شاهد این صحنه بود بلافاصله با تلفن همراهش ویدئویی از آن تهیه کرد. او با کپشن " این اشیاء پرنده با اشیاء پرنده ای که من تاکنون دیده بودم فرق داشت" این ویدئو را در یوتیوب منتشر کرد.

لوئیز در این خصوص گفت : " من چهار نور در آسمان دیدم. یک نور در جلو، دو نور در وسط و یک نور در عقب که با هم یک لوزی را تشکیل داده بودند. هیچ هلیکوپتر یا هواپیمایی چنین نوری ندارد."

گفتنی است؛ پیشتر نیز گزارش هایی در مورد  پرواز اشیاء پرنده عجیب در آسمان لس آنجلس منتشر شده بود.

انتهای پیام/

رویت اشیاء  پرنده درخشان عجیب در آسمان آمریکا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی پرواز منظم چهار شیء درخشان عجیب در آسمان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..