تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد اولین مینی پهپاد پستی روسیه به دیوار خانه‌ای در سیبری/ عکس

برخورد اولین مینی پهپاد پستی روسیه به دیوار خانه‌ای در سیبری/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، مینی پهپادی که قصد ارسال محموله پستی به منزلی در شهر اولان اوده / Ulan-Ude را داشت، پس از برخورد با دیوار از بین رفت.{لینک}

این اتفاق در 4400 کیلومتری شرق مسکو در حالی رخ داد که ساکنان محلی در منطقه بوریاتیا امیدوار بودند اولین محموله از روستای مجاور را به مقصد برسانند.

فیلم ویدئویی از صحنه نشان داد که مینی پهپاد 20 هزار دلاری از روی یک زمینه منقش به آرم آبی و سفید روسی به هوا رفت اما بعدا به دیوار خانه 3 طبقه در مقابل جمعیتی که در حال تماشای فرود آن بودند، برخورد کرد.

مسوولیت این حادثه به طور مستقیم به گردن کمپانی موسوم به Rudron/Expeditor 3M است که چنین سرویسی را راه‌اندازی کرده است.

روسیه به عنوان پهناورترین کشور در سال 2016 وعده داد تا به دلیل مشکلات جغرافیایی ذاتی، از سیستم پهپاد پستی برای ارسال محموله استفاده کند.

کمپانی آمازون در آمریکا و ... در حال توسعه سرویس‌های پستی مشابه هستند تا به مشتریان راه دور خدمات مناسب و پریمیوم ارائه کنند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد اولین مینی پهپاد پستی روسیه به دیوار خانه‌ای در سیبری/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..