تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش خطرناک زن پولدار برای خودنمایی! +فیلم

خودنمایی عجیب دختر پولدار لندنی + فیلم//////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است روش عجیب یک زن  پولدار لندنی را برای خودنمایی و به رخ کشیدن ثروت خود نشان می دهد. در این ویدئو در حالی که این زن  یک کت گرانقیمت را بر تن دارد در عملی خطرناک تلاش می کند تا ویدئویی از نوازش یک خرس وحشی تهیه کند.

این ویدئو در صفحه اینستاگرام بچه پولدارهای لندن منتشر شد و بیش از 20 هزار بیننده داشت. البته انتشار این ویدئو  با واکنش منفی برخی کاربران نیز همراه بود. برخی از کاربران علت آرام بودن خرس را تزریق آمپول مسکن دانستند. هنوز هویت این زن جوان مشخص نشده است اما برخی او را یک قاضی روسی دانستند.

گفتنی است؛  این زن جوان در این ویدئو با یک مرد فیلمبردار به  زبان روسی صحبت می کند.

انتهای پیام/

خودنمایی عجیب دختر پولدار لندنی خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش خطرناک زن پولدار برای خودنمایی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..