تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالق «کتیبه‌ها»: خدای را سپاس می‌گویم که باز هم بهار را دیدم

یاداشت بهاری؛

خالق «کتیبه‌ها»: خدای را سپاس می‌گویم که باز هم بهار را دیدمبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سعید ناظمی، نویسنده و شاعر که تا به امروز آثاری، چون «رنگ‌ها با آدم حرف می‌زنند»، «رقص باد صبا»، «خط چهارم» و «کتیبه‌ها» را در دسترس مخاطبانش قرار داده است، به مناسبت فرارسیدن سال نو یادداشتی را در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار داده است که در اینجا می‌خوانیم:
واژه‌های سال را که زیر و رو می‌کنم باز می‌رسم به بهار. چهل و چند باری هست که در جستجوی واژه‌های سال به بهار می‌رسم. بهاری که به رغم تکراربودن برای من در هیچ سالی تکراری نبود. می‌دانم این بهار هم تکراری نیست و بهار‌های دیگر تا آن جا که هستم و می‌بینم. روز‌های تکراری را هم پشت سر گذاشتم و می‌دانم که زمانه تغییر است. تغییری که اگر در نهادم اعمال نکنم همه چیز برایم تکراری می‌شود. حتی خداوند. مرز مشترک ما اندیشه است. فضای خالی بین من و زمان را اندیشه پر می‌کند و تیک تاک ساعت هشداری است برای من. برای ما که زمانه زمانه تغییر است. که بی تغییر این بهار هم تکرار دیگر بهارانی است که من و تو به چشم دیده ایم.
خدای را سپاس می‌گویم که باز هم بهار را دیدم. عطر خاطره انگیزش را استشمام کردم و باز برای یک بار دیگر بر سر سفره نوروز این جاودان یادگار جمشید جم نشستم. پس به شکرانه این کار به تو دوست عزیز درود‌ها می‌فرستم و برایت روز نو و سال نو آرزومندم. روزگاری که هیچ وقت برایت بوی تکرار نگیرد. نوروز ۱۳۹۷ بر شما مبارک. روزگارتان سلامت و مانا.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالق «کتیبه‌ها»: خدای را سپاس می‌گویم که باز هم بهار را دیدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..