تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین تصاویر لورفته از ال‌جی جی ۷

فناوری اطلاعات > سخت افزار - بعد از دوباره طراحی پرچم‌دار 2018 ال جی، رندرهای گرافیکی جدیدی از مدل جی 7 در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، تصاویر جدیدی که توسط مسترفون و OnLeaks از جی 7 منتشر شده به واقعیت نزدیک شده است و آنچه شاهدش هستیم، یک گوشی متفاوت با اسکرین مجهز به ناچ (شکاف بالای اسکرین) است که در سایز 6 اینچی خودنمایی می‌کند و با بهینه‌سازی نرم افزاری شاهد محو ناچ روی صفحه خواهیم بود.{لینک}

در رندر جدید حسگر اثرانگشت را در کنار آیتم‌هایی مانند حسگر اثرانگشت، دو دوربین در عقب با لیزر فوکوس خودکار می‌بینیم که در مقایسه با جی 6 گوشی جدید کمی چاق‌تر و البته بلندقدتر نیز شده است.

پردازنده اسنپ دراگون 845، 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی نیز روی پرچم‌دار 2018 کمپانی کره‌ای خواهیم دید.

قرار است جی 7 در ماه می رونمایی شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین تصاویر لورفته از ال‌جی جی ۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..