تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه متلاشی شدن ایستگاه فضایی چین در زمان ورود به جو زمین/سیاسی‌ترین دروغ‌های سیزده؛ از دلار 500 تومانی تا رفع کامل بیکاری/حمله به بازیگر شکنجه گر عیسی مسیح حین اجرای نمایش!

پربازدیدهای فضای مجازی؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

سرانجام فضاپیمای چینی تیان گونگ طبق پیش بینی انجام شده وارد جو زمین شد و در اقیانوس آرام سقوط کرد.

از آنجایی که در روز سیزده بدر قرار داریم بد نیست به بزرگ‌ترین دروغ‌های سیاسی سیزده از دید برخی نمایندگان مجلس نگاهی بیندازیم.

نام سنندج معرب شده سنه دژ است، که مردم شهرهای دیگر استان کردستان، سنندج را همان سنه عنوان خطاب می‌کنند.

تماشای لحظه آب خوردن مار، چیزی است که به راحتی نصیب هر کسی نمی‌شود، این صحنه را از دست ندهید.

در حالی که چند بازیگر لحظه به صلیب کشیده شدن عیسی مسیح را بازی می کردند ناگهان یکی از تماشاچیان خود را به سن رساند و با کلاه کاسکت به یکی از آنها حمله ور شد.

از سقوط سفینه ای عجیب در منطقه روزول آمریکا در سال 1947 تا فسیل های مرموزی که در مریخ پیدا شده اند شواهدی هستند که باور به وجود فرازمینی ها را در بین مردم جهان تقویت کرده اند.

ویدئویی که به تازگی در شبکه های اجتماعی در چین منتشر شده است ایمنی ضعیف آسانسورهای چینی را نشان می دهد.

تخریب یک برج 15 طبقه در چین تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی در این کشور شده است.

به مناسبت شهادت حضرت زینب(س) تصویری از حضور رهبر معظم انقلاب در حرم ایشان در سوریه باز نشر شده است.

محسن رضایی با انتشار پستی در اینستاگرام از حضور در مرز و عید دیدنی با مرزداران خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه متلاشی شدن ایستگاه فضایی چین در زمان ورود به جو زمین/سیاسی‌ترین دروغ‌های سیزده؛ از دلار 500 تومانی تا رفع کامل بیکاری/حمله به بازیگر شکنجه گر عیسی مسیح حین اجرای نمایش!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..